Eisprong gemist, lichte bloeding na 2 weken??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door elisew, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag. Net met afvegen een heel klein beetje lichtrood vocht. Niet echt bloed te noemen. In 2 dagen 2 kilo aangekomen terwijl ik niks anders eet. En ik zit midden in mijn cyclus (dag 18)?? Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik doe ovulatietestjes elke dag, maar normaal een lange cyclus (35 dagen ongeveer) dus ben pas een paar dagen geleden begonnen met elke dag testen.
    Kan het zijn dat ik mijn eisprong heb gemist en nu een innesteling heb?
    Moest vandaag super vaak naar de wc en heb al een paar dagen last van obstipatie terwijl ik juist altijd super goed op mijn voeding let en niks anders eet.

Ik ben een beetje geschrokken net op de wc...was super relaxed deze maand en nu ineens toch wel een beetje paniek.

Een kindje is super welkom!!

HELP, iemand advies of ervaring??

2. Logan

Logan Niet meer actief

Een innesteling komt voor vanaf ongeveer 5dpo.. Dat zou betekenen dat je je ei hebt gehad op dag 13... Lijkt me wat vroeg. Het kan natuurlijk wel he, maar het kan ook zijn dat je een bloeding hebt door je eisprong.
    Ik zou nog even door testen met ovulatie testen en over een dag of tien een zwangerschapstest.
    Succes!

3. elisew

elisew Actief lid

17 mrt 2014
    184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even ter extra informatie....ben deze cyclus wel begonnen met teunisbloemolie en tarwekiemolie...misschien dan nu toch een kortere cyclus?
    Zou inderdaad ook eisprong kunnen zijn. Maar afgelopen dagen geen knaltest gehad...vandaag ook niet. VAAG!! Haha

4. Logan

Logan Niet meer actief

Het kan natuurlijk wel. Als dit je innesteling is zou ik volgende week testen. Wel vreemd dat je geen knaltest hebt gehad..
    Spannend!!

Deel Deze Pagina