geen ongi na provera

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door vlekkengek, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    even een vraagje,

na een miskraam met 8 wkn zijn we nu weer opnieuw aan het proberen zwanger te worden,omdat ik een onregelmatige menstruatie en af en toe ook geen eisprong van mezelf heb zit ik dit keer weer aan de provera, met daarna een kuur van clomid
    vorige keer was ik na 2 dagen al ongi maar nu na bijna 5 dgen nog steeds niet :(
    bel morgen even met de ass van de gyn, maar miss zijn er hier mensen die het ook meegemaakt hebben en tips hebben ?

alvast bedankt

2. itsme82

itsme82 Niet meer actief

Hoi, bij mij duurde t acht dagen na einde provera kuur en dart is niet ongebruikelijk (staat ook in.de bijsluiter). Suc6 met wachten!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan soms wat langer duren voordat je ongesteld wordt na een Provera-kuur. Het hoeft ook niet elke keer hetzelfde te zijn. Dus ik zou het nog even afwachten, succes!

4. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    het kan nog komen inderdaad!
    eerste keer werd ik tijdens kuur ongesteld, keer daarna 3 dagen erna. kan dus verschillen. en zoals al gezegd werd: het kan nog zeker komen!
    (en ter geruststelling: ik ken meiden die gewoon starten met clomid ondanks dat de ongesteldheid niet doorzet na provera kuur)

succes! ik hoop dat je snel zwanger mag zijn met een plakkend resultaat.

5. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    dank jullie wel voor de opbeurende berichtjes, word ik weer een beetje blijer en hoopvoller van.
    elke dag is te lang als je op een beeb hoopt en dan slaat soms de paniek toe als het niet gaat zoals het de 1e keer ging

6. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik heb ook 10 dagen moeten wachten op ongi na provera.
    Succes met wachten, hopelijk komt hij snel en kan je snel weer verder.

7. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan inderdaad wel tot 10 dagen duren. Dus heel veel succes met wachten!
    Daarnaast heb ik inderdaad via ons clubje ook van iemand vernomen dat zij gewoon mocht starten met Clomid toen er geen ongi was gekomen, maar dat hangt wel af van de dikte van je BMSV op dat moment volgens mij (mag niet te dik zijn).

8. nance89

nance89 Actief lid

28 dec 2011
    495
    0
    0
    ben gastouder bij 3 hele leuke kindjes:D
    roermond
    hoi
    ik heb 16 december het laatste pilletje gehad van de provera en ben nu nog steeds niet ongesteld, ook heb ik pijn aan mijn borsten en ben ik misselijk..
    ik weet ook niet wat ik ervan moet denken.
    van de ene kant hoop ik dat ik toch zwanger ben.. ook al is die kans klein..
    maar van de andere kant weet ik dus ook hoe klein die kans is..
    hebben nog meer mensen dit gehad?

9. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Er is mij verteld dat er na 2 weken een ongesteldheid moest optreden, anders bellen met de kliniek.

@Nance misschien testje doen? Aan de andere kant, de 2 weken zijn nog niet helemaal voorbij...

10. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    ik wou jullie even bedanken voor de reacties !!
    ik ben na 10 dgn ongi geworden en nu aan het wachten op de eisprong.
    nance hoe gaat het nu met jou ??

Deel Deze Pagina