meiden heb echt ff hulp nodig Afgelopen dinsdag had ik een fm en daar zat een ei van 18mm, we waren verrast want 4 dagen ervoor zat er nog niks, hij was dus heel hard gegroeid!! Maar nu 3 dagen later heb ik nog steeds negatieve ovutesten en me temp is ook nog niet gedaald, dat doet ie normaal 1-2 dagen van te voren... snap er dus niks meer van... Zijn er meiden die iets soortgelijks hebben gehad?? liefsss
Het kan zijn dat je follikel wat langer doorgroeit voordat je de eisprong hebt. Bij de ene springt 'ie al met 18 mm, bij de ander pas met 26 mm. Ik denk dat je eisprong nog gaat komen een dezer dagen. Succes!
Volgens mij groeit je eitje 1 tot 2 mm per dag. Dus afhankelijk van hoe groot ie is wanneer ie springt, kan het dus idd heel goed zijn dat je eisprong een dezer dagen nog komt. groetjes
Ik had op vorige week maandag een ei van 19,5MM, en vrijdagavond is hij pas gesprongen, dus hij 27,5mm.. En de gyn zei dat hij woensdag ging springen.. dus tsja..
ik had 21 jan een ei van 18 mm we moesten van de gyn klussen op 23 25 en 27 jan. daarna is mijn man voor een paar weken weggeweest was wel zwanger dus ik denk dat het verschilt per persoon bij de 1 springt het ei met 18 mm en bij de ander 26 mm gewoon rustig afwachten meid. liefs
heyy meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!! Tis nu 3dagen na de echo, en vanmorgen was me ovutest nog negatief!!!net rond 5 weer 1 gedaan en die was na 2 min ieeeetttssjeeeee lichter maar na 6-7 minuten was ie naar mijn ideej toch wel net zo donker, doe er strks nog 1 en hoop echt zoooooooooooooooo dat ie ook positief is, pfff word er gek van xxx