Ik ben 19 mei gecurreteerd en dat ging allemaal heel goed.Weinig bloedverlies. Het was geen miskraam maar een verwijdering van polliepen. Nu moest ik van mijn gyn 2 maand mijn pil nemen samen met een andere pilletje om mijn cyclus normaal te maken. Nu verleden week donderdag heb ik mijn laatste pil genomen van deze cyclus en moet dus nu mijn regels hebben. Gisteren heb ik een heel klein beetje bloed verloren maar zelfs niet genoeg om een tampax te gebruiken. Nu moet ik morgen mijn pil terug nemen maar heb nog geen regels gehad. De gyn had gezegd om nog even af te wachten maar dat normaal alles gewoon zou moeten verlopen. Na mijn volgend kladje van de pil gaan we voor een 2de. Zou ik kunnen zwanger zijn? Iemand hiermee ervaring? Ik heb niet echt menstruatiepijn zoals buik- en rugpijn. Wel had ik eergisteren gevoelige borsten en ben ik nogal lichtgeraakt en doodop. Ik heb wel een gevoelige buik en deze morgen een pijnlijk gevoel ter hoogte van mijn lies. Wat denken jullie hiervan? Zou ik er eens een testje tegenaan gooien?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=95997 precies dezelfde topic met precies dezelfde naam misschien heb je er wat aan
Dat topic heb ik net gelezen maar ik was niet zwanger! Het waren polliepen die verwijderd moesten worden! Dus geen hormonen ofzo die mijn cyclus in de war kunnen brengen!
Het kan inderdaad dat je zwanger bent ! Want je lichaam moet in de eerste maanden aan de pil wennen, ik weet niet hoelang je gestopt was met de pil voor je die polliepen kreeg? Je kan er voor de zekerheid wel een testje tegen aan gooien één deze dagen.
ik nam gewoon mijn pil toen de polliepen verwijderd werden. Het zou dus door de pil door zijn! Maar ik heb daarjuist een test gedaan en die is gewoon negatief! Maar toch nog steeds geen regels!
Oké dan is de kans wel wat kleiner omdat je het netjes slikt en al een tijdje.. Ik denk dat als de test nee zegt dat het ook gewoon nee is. Gewoon beginnen aan de pil en over een weekje nogmaals testen. Ik heb ook een menstruatie overgeslagen tijdens de pil gebruik, en toen dachten we zwanger te zijn ook nog ( indrooglijntjes op testen ) Ik heb de pil 8 dagen doorgeslikt en daarna gestopt. Nou ik heb toen heel erg gebloed hoor ! 6 dagen lang.. Als je het echt niet vetrouwt moet je maar even je gyn bellen en overleggen met hem/haar. Succes