Bij mij is t ook altijd een beetje gelig en dan heb ik vaak nog geen seks gehad dus t kan wel eisprong slijm zijn, maar is bij elke vrouw anders. Sommige hebben beetje eiwit achtig sommige doorzichtig, als t maar plakkerig is
Ik ga de foto niet kijken. En ik denk dat je er wel mee bezig bent, want anders let je niet ip dit soort dingen. En of je nou wel of niet per ongeluk expres zwanger wilt raken is niemand zn probleem behalve die van jullie. Ik ben ook van mening dat als je man niet wil, hij maar condoom moet gebruiken, waarom ligt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw? Alle negatieve reacties die ik bij mijn en meerdere onderwerpen lees is echt verdrietig. We horen als vrouwen elkaar te steunen, voor elkaar te hopen, daarom zijn we op dit forum. Mocht het vruchtbaar slijm zijn, denk je dat je misschien zwanger zou kunnen zijn?
Ja daarom.. mrja drm plaats k ook niks meer hier .. Ik heb al sinds gisteren avond steek in mijn lies /liezen.. en ongi krampen. Maar wanneer k ongesteld moet worden dan heb ik 1dag ongestel krampe dan word ik gelyk ongesteld.. k wacht nog 2 weken
Nee? Ook niet dat van het ongeboren kind? Jammer dat die eigenlijk geen stem heeft in dezen. Leuk dat je ouders uit elkaar gaan en dat jij er de reden van bent! Leuk dat je eigenlijk niet gewenst bent, omdat mama per ongeluk expres zwanger is geworden en papa dat echt nog niet wilde! Laten we elkaar vooral stimuleren om "per ongeluk expres" zwanger te worden! Lekker achterbaks naar de papa toe. Wij vrouwen met een kinderwens waarvan de papa (nog) niet moeten elkaar daarin steunen toch? Maar ik ga ervan uit dat TS echt met de papa heeft gesproken en dat deze ook achter de zwangerschapswens staat. Dat met die condooms, daar ben ik het wel mee eens. Wil de papa echt niet zwanger worden, ga dan niet voor het zingen de kerk uit en gebruik een condoom.
Hoeveel andere dingen gebeuren er niet met ongeboren kinderen door om een relatie te redden sommige een kindje denken te nemen... bv. en dan nog het is onze zaak niet het is hun leven..
Dus omdat we allemaal vrouwen onder elkaar zijn moeten we iedereen maar gewoon steunen, ongeacht of we het er mee eens zijn of niet? Zo werkt het niet, dit is een forum en hier zijn honderden verschillende vrouwen met honderden verschillende meningen en die meningen mag iedereen delen. Daar is het natuurlijk ook een forum voor, je kan hier steun maar vooral ook eerlijke meningen verwachten. En een relatie draait uiteindelijk allemaal om vertrouwen en eerlijkheid. Als TO tegen haar vriend gezegd heeft dat ze weer aan de pil zou gaan en ze doet dat niet dan ligt de fout niet bij de vriend (dat hij geen condoom gebruikt) want hij vertrouwt op dat moment in haar dat ze weer aan de pil zit. En daar zou je op moeten kunnen rekenen in een relatie. Natuurlijk is dit de keuze van TO en van haar vriend, daar hebben we verder ook vrij weinig over te zeggen maar ik wou wel even reageren op jouw reactie.