hallo, 3 maanden geleden ben ik bevallen van een prachtig meisje en ben dolgelukkig. Toen ik zwanger werd kreeg ik al minder eetlust (ben 5 mnd misselijk geweest) maar sinds de bevalling is het droevig gesteld daarmee. Ik ben al meer kwijt dan ik aangekomen was. Het smaakt me niet, en als ik eet moet het een kleine portie zijn anders word ik misselijk. Zijn dit nog hormonen? Af en toe heb ik last van duizelingen. Verder voel ik me goed en redelijk fit. Wat sneller moe als anders.. maar dat is ook niet zo gek denk ik gezien de korte tijd geleden dat de bevalling is geweest. Graag advies hierover. Is dit normaal?
Hoi, wat vervelend zeg. ik vind het moeilijk te zeggen of het normaal is. Als je op een gezond gewicht zat voor je zwangerschap is het wel belangrijk dat je niet te veel afvalt. Had je overgewicht dat is het juist goed dat er wat vanaf gaat. Betreft de eetlust, die kan anders zijn inderdaad. Maar als het lang blijft aanhouden is het verstandig om de huisarts om advies te vragen. Ik kan niet uitsluiten dat er niets anders achter zit dan puur de zwangerschap met hormonale veranderingen. Groeten evelien