Ik ben vandaag 9dpo en deed zowel de lh test als de hcg test van 2-besure met middagurine. Test zijn beiden 10mui/ml. De lh test is positief (in t echt zijn de streepjes even donker) en de hcg test zie ik een heeeeeel licht streepje Zijn ze echt positief of vals dat ze zelfs door kraanwater positief kunnen zijn?
Ik ken de testen niet, maar zie wel een licht streepje op de zw.test....vraag me wel af waarom je een ovulatietest doet?
Met de ovulatietesten heb ik hele goede ervaringen. Maar de zwangerschapstesten ga ik niet meer gebruiken. Vorige maand met die testen vals positief getest. Vind het echt rotdingen! Wil natuurlijk niet zeggen dat die van jou ook vals positief is, ik hoop het niet!
Dat zeggen ze idd...heb ook wel eens gehoord dat lh testen positief worden maar de zwangerschapstest niet. Ik persoonlijk zou het alleen bij een zw. Test houden. maar ieder zn ding natuurlijk. Hopelijk wordt hij gauw duidelijker
Ik vind de ovulatietest persoonlijk niet positief... op de zwangerschapstest zie ik wel vaag iets maar kan niet goed zien of het roze is. Heb geen ervaringen met die testen. Stond de streep er binnen de afleestijd en is hij "in het echt" roze?
Ja ik heb beide foto's van de ovulatietest gezien. Ik vind hem echt niet positief, sorry. Ik gebruikte ze ook en bij mij knalden ze echt. Ook toen ik zwanger was (ja ook geprobeerd ). Zoals gezegd geen ervaring met de zwangerschapstesten. Hoop voor je dat het een streepje door hCG is !
Ik heb net een ander zwangerschapstest gebruikt avondurine 9dpo om zekerheid te hebben of de 2-besuikerd kloppen of niet..binnen afleestijd heel licht streepje..zou het???
Die zwangerschapstest ziet er goed uit! Met de ovulatietesten heb ik altijd wel een streepje, maar als hij positief is dan knalt 'ie ook echt.