vruchtbaarslijm

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bloempjee, Mar 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    kheb 1 dag voor k eigk ongi had moeten worden soort van vruchtbaar slijm..
    k ben gwn bang dat het misschien wel gewoon vruchtbare dagen dr aan kwamen, maar dat kan haast niet!
    khad t maar 1x hoor :D .
    maar hoort dit bij een zwangerschap? / hoort t erbij ? (mochtk zwanger wezen).

Kga over een paar daagjes testen.
    maar me gevoel gaat echt 2 kanten op.
    omdatk weleens heb gelezen dat meerder (zwangere) meiden t hebben gehad een vriendin van mij heeft het ook, en die is wel zwanger,

Liefs.

2. Rozijntje

Rozijntje Actief lid

Mar 16, 2009
    125
    0
    0
    Zwolle
    Hoi Bloempjee,

heb je normaal altijd een regelmatige cyclus?
    Het zou wel een aanduiding kunnen zijn op een eventuele zwangerschap.
    Ik zelf had niet vandat slijm maar juist spierwitte beetje vlaachtige afscheiding. Maarja iedereen is anders, het klinkt goed in ieder geval!

Ben benieuwd ;)

3. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

Nov 6, 2008
    256
    0
    0
    Jaa na me ontpillen had ik gwn cyclus van 29.
    vorige x 2 dagen overtijd maar t kwam dr dubbel en dwars uit.
    voelde toen ook al krampjes enz, en nu TOTAAL niets.
    maar ja nu loopt t al byna na 4 dagen overtijd & Ik heb savonds hoofdpijn , laatste paar dagen heeel koud.. en me buik is wat anders.. als ik in de spiegel kijk zegmaar.. heb een vetrol:p maar als ik dan kijk dan zie je natuurlk een hele streep maar bij mij is aan de rechterkant die hele streep weg en aan de linkerkant sit ie dr nog. je snapt wel watk bedoel hea? Dat t aan de andere kant want boller staat dan de ander kant en dan zie je aan de linkerkant echt zown rolletje zitten.. laat ik t zo zeggen aan de rechterkant is t gwn een recht stuk en de andere kant een vetrolletje die eerst doorliep zegmaar.. zegmaar voor de helft.
    Ogod. hoe moetk dat zegegn hea :p .
    en steekjes HEEL afentoe dat uitloopt na me navel.. das dus watk heb.. en voor de rest witte afscheiding, ehmm soms denk ik JA ik ben zwanger en door dat slijm denk ik.. Hm wat is t toch.
    dus dan twijfel ik.
    PFF.

beetje verward verhaal .

Liefss.

Share This Page