heb mijn eisprong gehad in de nacht van vorige week donderdag op vrijdag maar heb zins dien echt een opgeblazen gevoel. we waren ook precies aan het vrijen toen hij knalde ( pffffffffffffff pijn dat dat deed oei ) wie komt dit bekend voor.. opgeblazen gevoel, buik niet kunnen inhouden, liever met een open broek willen lopen xxxjes femss
Klinkt mij wel bekend ja! Ik heb t vanaf me ei en dan bijna tot aan nod zelfs... Meestal wel alleen nadat ik iets heb gegeten, zit dan na het avond eten ook geregeld gewoon met de broek open hoor anders heb ik heb gevoel dat ik plof haha
ihihi niet veel mensen met antwoorden of het is al eens gevraagd .. plof gevoel blijft,, zit nog steeds niet lekker in mijn broeken.. morgen naar de gyno voor een gesprek. xxjes
Hallo, ook ik ben bekent met het opgeblazen gevoel. Inderdaad al snel na de bevruchting...schijnen de hormonen voor verandwoordelijk te zijn. Ik zit nu in ronde 5 en dit is mijn week waarin ik mijn ei heb. Vanavond klussen dus. Vorige maand bij vrienden op kraambezoek geweest en vertellen ze dat ze andehalve jaar bezig waren voor het eerste kindje. Het is wel spontaan gebeurd, enkele maanden nadat ze met elkaar afgesproken hebben dat als het na hun vakantie nog niets is dat ze hulp gaan zoeken. Dus kan nog lang wachten. Groetjes Eliza
ben vandaag naar de gyno geweest en die had er een verklaring voor die pijn en opgezette gevoel rond de baarmoeder,, ik heb nogal een heftige eisprong gehad en dan kan er wel eens bloed vrij komen en dat kan deze opgeblazen gevoel veroorzaken. nou we zien wel.. ben trouwens niet veel wijzer vandaag geworden van haar ben ronduit boos weg gegaan. ga hoog waarschijnlijk naar een andere kliniek want ben het emc zat met hun getouw trek en uiteindelijk niets doen xxjes