Ik heb dat ook een keer gehad moest toen ook mezelf opfrissen en schoon ondergoed aantrekken denk wel dat dat ook met je eisprong te maken heeft. Zeker weten doe ik het niet want ik ben ook geen expert op dat gebied haha
Had toch nog een vraagje haha ben ik dan niet te laat? M'n man moet eerst werken en als ik het goed begrijp is je ei maar 12 uur bevruchtbaar
sorry ik weet er niet alles van. Maar proberen kan toch?? misschien is je ei nog nog wel niet gesprongen maar moet dat nog komen?
Ben ik weer en heb weer een vraag Ik had net toen ik naar de wc ben geweest weer wat slijm. Hing een sliert uit en ik kon er draden van trekken en het rook niet zurig ofzo (sorry voor de details) maar toch twijfel ik nog want toen ik inwendig voelde, voelde ik wel veel slijm maar er kwam niks mee uit kon er geen draden meer van trekken. Nu heb ik een foto gemaakt (beetje wazig maar kreeg het niet beter). Kan dit vruchtbaarslijm zijn? Heb ook heel de dag al een gerommel in mn buik, het meeste links wat lichte steken soms rechts of gewoon in het midden. Zou het m'n ei kunnen zijn? Afgelopen nacht nog geklust dus dat zou dan wel goed zitten