Negatieve test rond NOD!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sweetnesz, 9 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Ik had gisteren ongesteld moeten worden en dacht ook dat t zo ver was. Had last van de wel bekende menstruatiekrampjes, tampon ingedaan in de middag en s avonds thuis was deze bijna wit op 1 vlek bruin na(oud bloed). Nieuwe tampon ingedaan s avonds laat verschoond helemaal wit en tot nu toe heeft t niet doorgezet. Nog nooit gehad want ik heb eigenlijk ook nooit bruin aanloop voor de menstruatie bij mij begint t vrijwel direct met rood. Ik had dus goede hoop dat t zo ver was maar vanochtend heel vroeg kon niet meer slapen en moest naar de wc dacht gooi er maar gelijk een testje tegen aan... Helaas negatief! grrr snap niks van mijn lijf. Ik heb vorige week op 31december bloedgrikt ivm progesteron en daar kwam uit dat ik een eisprong heb gehad. Het kan dan lijkt mij ook geen innesstelingsbloeding zijn geweest?

Zijn er meer meiden die op NOD of rond deze datum negatief testte maar later toch positief??? Ben op zoek naar een sprankje hoop denk ik :D

2. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Hoever ben je nu in je cyclus? Zie dat je erg onregelmatig bent.
    Wanneer was je eisprong?

3. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Die onregelmatige cyclussen waren cyclussen zonder clomid. De laatste 5 rondes met clomid en dan is mijn cyclus niet langer als 32 dagen. Ik zit vandaag op dag 33 en ik had een positieve ovu test op dag 15.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een positieve test op dag 15 had, heb je waarschijnlijk op dag 17 een eisprong gehad. Je kunt 10-18 dagen na de eisprong ongesteld worden. Wellicht is je luteale fase deze keer iets langer? Succes!

Deel Deze Pagina