hallo meiden ! sinds ik gestopt ben met de pil, heb ik enorme last van menstruatie pijN! echt een Hel !! dit was op mijn 13e ook de reden om aan de pil te gaan . ik heb nu alive femiax , dus hopen dat dat helpt . zijn er meer meiden met helse menstruatie pijn ? en hebben jullie tips ?
Ja, ik heb dat soms, niet elke menstruatie. Het enige wat echt helpt bij mij is een warme kruik er tegen aan leggen, wat natuurlijk niet gaat als je aan het werk bent enz. Maar tabletten werken bij mij dan niet.
Klinkt mssn raar maar sporten helpt! Door te bewegen komen de bloedingen op gang en als dit gauw doorbreekt dan wordt de pijn vanzelf minder. Ik heb het ook heel vaak en ik loop soms zelfs krom van de pijn.. Ik slik zelf liever geen pijnstillers ervoor (behalve soms een paracetamolletje) omdat dit volgens mij weer niet zo goed is voor de vruchtbaarheid...maarja pijn lijden is ook niet alles. Sterkte!
ik heb dat toen ook gehad erge menstruatiepyn toen ik stopte met de pil, als ik mijn duivels krijg dan heb ik de 1e dag altijd menstruatiepyn.en of alive femiax helpt weet ik niet ik heb ze ook gehaalt maar zitten nog ongebruikt in het doosje ik gebruik altijd parasetemol of alive en een warme douche sterkte
Bekend probleem! Bij mij is het de ene maand erger dan de andere. Gister (1e ongi-dag) was het ook weer vreeeeselijk! Inderdaad een warm kruikje (bij mij hielp ibuprofen gister niet eens meer goed!) en lekker op de bank/in bed als je eraan kan toegeven! Of een warm bad.. maar die luxe hebben we helaas niet allemaal. Succes ermee!
Bij mij was dat destijds ook de reden om aan de pil te gaan. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik er gelukkig geen last meer van gehad. Ik denk dat je niet veel meer kunt doen dat een warme kruik en iets van een paracetamol.
ook erg last van gehad en na het stoppen met de pil was het beter, was 25 toen ik stopte. na de bevalling is het ook anders geworden en heb nu alleen nog een dag flink kramp maar heb niet meer de algehele malaise Wat ik deed was idd iets van aleve of ibuprofen en gewoon er aan overgeven en in bed liggen met kruik
Ik ben toen ook aan de pil gegaan daarvoor....... nu heb ik er niet zo'n last meer van, af en toe. Vaak leg ik een warme pittenzak tegen me buik en dat helpt wel.
Ik had dat toen ook heel erg, ben toen ook inderdaad aan de pil gegaan. Warme kruik/pittenzak gebruikte ik na het stoppen met de pil, warme douche en ging ook sporten, stomme is het sporten hielp nog het meeste.