hoi dames, ik ben nu 3 dagen overtijd. ben al een paar weken zeer misselijk en pijnlijke borsten. nou heb ik vanochtend getest maar daar kwam negatief uit. bij mijn tweede zwangerschap was de eerste test ook negatief en de tweede en derde keer was ie gewoon positief. ben een beetje in de war nu.
ik zou nog even wachten met testen...en over een paar dagen weer testen, maarja ik weet het is moeilijk om te wachten... het is niet anders.... maar hopelijk voor jou over een paardagen positief bericht!
ja kun je doen, en anders zaterdagochtend. Dan ben je al ruim vijf dagen over tijd en zou je (als je zwanger bent) een +test kunnen krijgen, als je weinig hcg aanmaakt! Maar veel succes meid en ik duim voor je!~ Dikke kus Swiggy
positieve test! whahahaha heb ik soms ook hoor met al die afkortingen enzo allemaal! Maar je leert ze vanzelf allemaal kennen! Dikke kus Swiggy
hoi meid spannend zeg ik had het bij mijn 1e ook dat de eerste 3 testen negatief waren en toen na 2 weken overtijd positief dus het zou nog steeds kunnen hoor wacht misschien nog een paar dagen en dan nog eens testen succes meid en ik hoop dat je zwanger bent
ik had dat inderdaad ook met mijn tweede kindje,eerste keer negatief en de tweede en derde keer was ie positief.
Goh, wat is dit fijn om te lezen! Al geeft het me misschien wel valse hoop. Ik ben nu 4 dagen overtijd (gerekend vanuit langste cyclus) en de test was vanmorgen negatief. Als ik deze verhalen lees, is er toch nog wat hoop.
Oh, wisten jullie trouwens dat de "zwangerschapslijn" (het nummer wat je krijgt bij elke zwangerschapstest) adviseren om een uur voor het testen niet te drinken (dus liefst direct als je wakker wordt)? Ik wist dat niet en heb daardoor gisteren een test verspeelt.....
volgens mij valt het wel mee hoor bianca.. het beste is testen met ochtendurine, maar je kan overdag ook wel testen (nadat je 4 uur niet hebt geplast). je moet alleen niet verwachten dat als je 's middags een liter water drinkt en daarna moet plassen dat je een posi test krijgt (want dat is puur het water wat "erdoor valt") hihi.. de testen van tegenwoordig zijn zo gevoelig.. ik denk dat ze het aangeven om geen valse hoop op te wekken..
in mijn test stond inderdaad dat je het op ieder moment van de dag kon gebruiken maar de apotheker raade s'ochtends aan(net wakker)
Ik besefte pas nadat ik de test gedaan had, dat ik net een 0,8 ltr water op had (normaal drink ik heel weinig......). Toen zag ik dat telefoonnummer op de handleiding bij de test staan en heb ik ze gebeld en gevraagd of dat van invloed kon zijn. Dat kon volgens hun. Nu ik er nog eens over nadenk.......zo verkopen ze misschien wel meer testen....
Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid, ik duim voor een positieve test. Succes met wachten, Bibu !
hier begin ik wat krampjes te krijgen. ik hoop niet dat deze doorzetten want dat betekent dat de ongesteldheid in aantocht is.