Kan je je eisprong dagenlang voelen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Daantje01, Oct 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mijn berekeningen is mijn eisprong komend weekend.
    Nou hebik geen vruchtbaar slijm maar wel een zeurderig ongi gevoel. Dit houdt alleen al dagen aan! Mijn buik voelt soms erg zwaar en doet sons zelfs zeer, voel me af en toe best ellendig. Is t normaal dat je zo lang je eisprong voelt?
    Groetjes

2. masami

masami Fanatiek lid

Jul 27, 2011
    4,248
    802
    113
    Female
    Dat is per vrouw en cyclus verschillend, maar het kan wel ja.
    Ik had er deze maand zelf ook last van.

3. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik heb er ook altijd een aantal dagen last van. Erg vervelend. Na de eisprong heb ik ook altijd erg veel last, pijnlijke darmen en mega opgeblazen gevoel.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik heb ook wel eens van die maanden er tussen zitten..
    Gelukkig niet elke maand, want het doet pijn soms!

5. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij dak niet de enige ben! Blijf maar om de dag klussen, ga er maar van uit dak dan nu ook vruchtbaar ben ;)

6. Meara

Meara Niet meer actief

Dat kan zeker hoor. Ik heb ook van die maanden

7. wish82

wish82 Lid

Sep 30, 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Daantje,

ik had vorige maand ook echt bijna een week lang, last van eisprong steekjes eerst links en daarna rechts. ovu test was positief.
    Deze maand voel ik helemaal niks en ben al vanaf dag 6 (ik weet het) aan het testen zit nu op dag 21.. nog steeds niks. Dus deze maand blijkbaar geen ei :(

8. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey wish82
    Wat kan je lichaam soms raar doen! Sinds gisteren gaat t weer beter met mijn buik. Afscheiding is ver te zoeken, hoop dat dat vandaag of morgen nog komt!
    We hebben zondag en dinsdag wel geklust, hoop vanavond ook nog en dat t dan genoeg is!

Kan t niet do zijn dat je ei er nog aan komt?

9. wish82

wish82 Lid

Sep 30, 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Daantje,
    ik ben blij dat het beter met je buik gaat, hoop ook dat je genoeg geklust hebt, zal voor je duimen :)

En tis ongelooflijk, vandaag toch maar weer een ovu test gedaan en zag zowaar een streep nagenoeg zo dik als de teststreep. Volgens de gebruiksaanw zou de streep net zo dik of dikker moeten zijn als de teststreep.. zit je daar weer naar te turen en over te twijfelen!
    Is de eerste keer dat ik deze ovu testen gebruik van zwanger en kids.

Heb ook afscheiding, verder niks gevoeld..misschien komt dat nog..dus maar weer verder klussen, vervelend hoor ;)

Succes!
    gr Suus

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Als ik het goed voel heb ik er vijf dagen last van.

11. firefly

firefly Fanatiek lid

Jan 29, 2010
    1,845
    1
    38
    Hier ook iemand die er een aantal dagen behoorlijk last van had ..

12. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar als je hem dagenlang voelt wanneer was hij nu dan precies?

13. wish82

wish82 Lid

Sep 30, 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, bij mij was ie dit keer op vrijdag 22ste dag (19.00 uur positieve ovu test) en toen ik zaterdag dus weer teste kwam er geen enkele streep? Dacht misschien nog vaak lijntje ofzo.. maar niks dus.
    kreeg zaterdag steekjes links en rechts dus das dan na mijn eisprong. Vorige maand had ik steken voordat mijn eisprong was, in de nacht steken en die ochtend posi ovu test.
    Maar ieder vrouwen lichaam is dus weer anders, dus geen idee of dat bij jou ook zo is. Gebruik jij ook ovulatietesten?

14. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

Sep 20, 2011
    1,956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Ik weet nog steeds niet hoe het voelt, had wel steken op een vrijdag.

15. Daantje01

Daantje01 Actief lid

Aug 17, 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb geen testen gebruikt. We zullen af moeten wachten denk ik...

16. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Volgens mij kan dat wel hoor.
    Ik heb vanaf vorige week zondag t/m woensdag last gehad van mijn eisprong. Ik weet dan ook niet wanneer nu precies mijn eisprong was, dat is dan wel weer lastig.

17. MrsP

MrsP Actief lid

Oct 14, 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, ik heb er al een week last van. Ik ga ervan uit dat het mijn eisprong is, anders weet ik het ook niet.. De eerste dagen was het 't ergst (het doet niet zo'n pijn dat ik er krom door lig hoor), daarna nam het wel af.. Het houdt geen hele dagen aan, maar voel af en toe wat steken. Dit had ik niet toen ik de pik slikte.. Raar..

18. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

Oct 23, 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Hallo.

Misschien een hele stomme vraag hoor.
    Maar als je je eisprong denkt te voelen, 3 dagen, heeft t dan nog nut om de derde dag te klussen?
    Liefs annemarie

19. mimi22

mimi22 Actief lid

Oct 17, 2011
    288
    0
    0
    @ Daantje01;
    Ik lees even mee, had dezelfde vragen..
    Maar dat vroeg ik mij nu ook af.. Wanneer is die ei er dan precies?? :)

20. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hier ook vaag. IK had zaterdag steekjes. (temp 36,3) Ik dacht, hebbes. Zondag was de temperatuur normaal (36,3) (geen kramp). Maandag ineens erg lage temp (35,9) en kramp, dus ik dacht. Het is vandaag! 's Avonds weer geklust. Gisteren was de temp nog steeds laag (35,9). Vandaag weer iets omhoog (36,3) en nu megakramp en vloeien. (slijmerige doorzichtige substantie) Wanneer is het nu? Ik ga mijn hubby proberen over te halen om straks nog even te klussen, maar of dat lukt, weet ik niet, want we moeten vrijwel gelijk weer weg.

Wanneer stijgt je temperatuur bij de eisprong. Enkele dagen erna, 1 dag erna of tijdens de eisprong (daling dus ervoor).?

Share This Page