Hallo dames, Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar heb nog nooit een account aan gemaakt, tot vandaag. Mijn man en ik zijn sinds juli 2023 aan het proberen om zwanger te raken van ons eerste kindje. Tot nu toe zonder succes helaas.. Ik krijg altijd rond 7 DPO gevoelige borsten en dat houdt dan een paar dagen aan, rond 10 DPO wordt het altijd een stuk minder gevoelig. Eigenlijk weet ik dan al dat het niet is gelukt en dat frustreert me dan enorm. Ik ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die dit herkennen? En zijn er ook verhalen van mensen die toch zwanger bleken te zijn? Ik heb wat positiviteit nodig denk ik
Frustrerend hè? Hier ook ongeveer een week na de eisprong rugpijn en buikpijn etc. Het gerommel begint dan eigenlijk al en dan word ik idd nog een week later ongesteld. Enorm frustrerend. volgens mij heb ik laatst gelezen dat rond 7 dpo er een piek is in progesteron, waardoor je misschien gevoeligere borsten hebt? Zelf word ik altijd ook misselijk. Het is allemaal verwarrend dat zwanger worden maar misschien dat dat de symptomen verklaard!
Heel stom gezegd, maar dat is bij iedereen anders, iedereen ervaart menstruatieklachten of zwangerschapsklachten toch anders. Ik had altijd hetzelfde wat jij zegt, gevoelige borsten week voor menstruatie, wanneer die weg waren, werd ik ongesteld. Nu deze zwangerschap (ongepland) wist ik dat ik zwanger kon zijn omdat ik mijn borsten nog niet gevoeld had.. vond ik heel raar, uiteindelijk bleek ik dus zwanger, maar van heel veel andere mensen hoor je weer dat die pijnlijke borsten een van de eerste tekenen waren.. ik hoop iniedergeval dat je snel mag ervaren hoe jou "kwaaltjes" gaan zijn en een positieve test in handen mag hebben!