Hi dames ik ben in december gestopt met de pil en zit nu bijna op het eind van m'n tweede cyclus. Ik heb nu al een week duidelijk meer afscheiding en dit houdt aan... Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Had vorige week ook een week lang een zeurende onderbuik. Heb mn urine laten controleren maar deze was 'schoon'. Heb m'n eisprong al gehad. Zie m'n temp kaartje. Kan dit ontpillen zijn? Of omdat elke cyclus anders kan verlopen? Iemand ervaring mee of ideeën over?
hoi, Ik kreeg meer afscheiding en ook witte afscheiding toen ik zwanger was van mijn dochter... Misschien is dit een teken dat je zwanger bent, misschien ook niet.. Ik zou alles opschrijven zodat je (als je niet zwanger bent) de volgende cyclus bepaalde dingen kan herkennen. Succes met zwanger worden!
Dank je wel voor je reactie. Ja het is voornamelijk wit.. Ik ben zeker niet zwanger want we hebben het deze maand nog met condoom gedaan en we beginnen volgende cyclus. Heb 3 dagen terug een inwendige echo gehad en daar was ook niets te zien. Opschrijven is een goede tip