Hallo, ik heb echt een serieus probleem met het wachten! Zijn er nog mensen die dit hebben?? Het duurt zo lang voor je je eisprong hebt en daarna duurt het zo lang vooraleer je kan testen zeg! Eerst komen je duivels altijd veel te snel na elkaar maar nu duurt het zooooooooo lang!! Zijn er mensen die tips hebben om de tijd wat vlugger te laten voorbij gaan of om minder ermee bezig te zijn want het wordt nu toch wel erg hoor! Mijn vriend wordt er ook al zot van... Help en groetjes leen1982
Als je wat langer bezig bent wordt het vanzelf wat minder, dat spannende gedoe. Probeer gewoon wat afleiding te zoeken, en er niet teveel mee bezig te zijn. Echt meid het gaan wel (iets) wennen.
Het is gewoon heel moeilijk om te moeten wachten, daar heb ik ook last van (en ik denk vele meiden met ons). Het komt gewoon omdat je nu besloten hebt om dat het tijd is om een kindje te krijgen, en ja dan wil je dat meestal meteen, maar helaas leert het ons dat wij dit niet in de hand hebben... helaas. Het is echt een kwestie van geduld hebben en er alles aan doen om zwanger te raken (op de juiste tijden klussen enzo) en verder is het echt alleen maar afwachten. En ja zo duurt elke maand lang, het is gewoon niet anders... En hoe meer je ermee bezig bent hoe erger het wordt, maar gelukkig kun je alles hier op het forum delen en dat helpt wel (het is ook erg verslavend vind ik persoonlijk) Veel geluk en geduld toegewenst!!
hoi leen82, Ik geloof dat iedereen hier last van heeft! Zelf was ik de eerste ronde er zooooo erg mee bezig; ging wel 100 keer naar de wc om te kijken of ik nog niet ongesteld was geworden en heb er toen 4 testen tegenaan gegooid. Tweede ronde was ik een stuk relaxter, totdat ik voorbij (mijn vermoedelijke) eisprong was. Nu in derde ronde ben ik er weer meer mee bezig. Heb zo'n gevoel dat het gaat lukken deze keer, maar dat is denk ik gewoon omdat ik het zo graag wil. Ik heb namelijk nog geen regelmatige cyclus, maar klus wel ongeveer om de dag om de kans zo groot mogelijk te houden. Mijn vriend is er ook erg mee bezig. Hij begint er vaak over en vraagt aan het eind van de cyclus iedere dag of ik nog niet ongesteld ben. Wel heel lief en fijn hoor! Maar goed, je vraag om tips om het wachten wat af te leiden kan ik niet beantwoorden. Gewoon lekker blijven werken en leuke dingen doen en hier op het forum mee lezen. succes en hoop dat het snel raak is, groetjes Olga
Oww geduld is ook niet voor mij weggelegd hoor! Ik ben echt niet geboren voor geduld en wachten, maar het gaat veel beter als je er niet zo mee bezig bent, maar dat is lastig... vooral met een forum dat inderdaad verslavend werkt ja haha
hahaha Ik haat het wachten ook! Ik zei laatst al tegen mijn man.. waraom maar 1 kans per maand.. als het niet raak is moet ik een hele maand wachten! Waarom niet eens in de week een kans! Weet je wat die zei: ach ja. en dan heb je een kindje en ben je elke week ongie! mmmm nee dat willen we ook niet echt! Maar ik heb morgen mijn NOD, en weet eigenlijk zo goed als zeker dat het niet raak is, en dan dnek ik nu al.. Jeempie..moet ik weer 27 dagen wachten! Dat is veel te lang!!!
Hoi, Tot mijn eiersprong heb ik geen probleem met het wachten. Maar dat wachten tot mijn NOD.. pff .. en het is pas mijn 2e ronde . Nog 2 nachtjes slapen .. Groetjes, Butterfly
Hey leen82 ( en alle andere) Hier ook 1 hoor pffff dagen kruipen voorbij Vind zelf ook dat ik er niet teveel meebezig moet zijn. Maar van je ongi tot je ei gaat het nog wel. Maar daarna ...... wachten wachten. Echt heel erg. Ik lees ook veel mee op het forum kan je toch je ei kwijt hihi En eigenlijk vind ik het wel leuk om ermee bezig te zijn en mijn lichaam proberen te begrijpen( ben daar al 30 jaar mee bezig hihi Maar geduld is een schone zaak zegge ze he Succes hoop dat we snel goed nieuws van je horen(lezen)
Miekie, jij weet in ieder geval wanneer je NOD is. Daar moet ik namelijk ook nog een beetje naar gissen. Heb wel de laatste drie maanden dezelfde symptomen tijdens mijn cylcus. (b.v. zere tepels na eisprong) dus zo probeer ik het een beetje te bepalen. groetjes Olga enne...succes morgen
Als ik aan 1 ding een hekel heb, is het wel wachten! Ik probeer mijn gedachtes te verzetten met poetsen en ik doe aan een online game dat heel verslavend is. Ik weet niet wat je graag doet, lezen? computeren? zoiets laat je gedachten nog wel een wegglijden.
Tip? Geniet gewoon van het leven, en van het met z'n tweeen zijn. Ga lekker doen waar je zin in hebt, nu kan het nog. (maar dan nog, duurt het lang, ik weet er alles van )
Ik haat het wachten ook!!!!!!!! Heel erg! Maar er zit niets anders op he!?! Ik denk ook inderdaad dat je wat afleiding moet gaan zoeken en gedult leren hebben. ( dat komt straks ook goed van pas, als de baby er is ) Wat ik zo vervelend vindt, is dat ik het er met niemand over kan hebben. Ik wil niet dat iedereen steeds gaat vragen of het al raak is . Maar gelukkig hebben we het forum!
Ik haat het ook hoor hihihhihi Enne tis nog maar te hopen dat ik over 9 dgn. mijn NOD heb want ik heb een onregelmatige cyclus... Er zit helaas niets anders op en ik moet mezelf zien te vermaken... Uiteindelijk wordt het wachten beloond (en hopelijk snel ) Greetz Silla
ik heb er nooit zo heel veel problemen mee snap wel wat je bedoelt maar zo erg heb ik het gelukkig nog niet, wel vindt ik het erg dat afgelopen maand een verspillde (per ongeluk dan) ronde was, en dat ook deze ronde aan mijn neus voorbij gaat hoewel ik wel niet echt op mijn vr. dagen let weet ik dat deze nu verspild zijn, en kan er eerlijk gezegd echt woest om worden...
Het wachten is helemaal niet erg 8) DUS WEL!!!!!! Maar ja er is niets aan te doen. eerst had ik er een hele maand last van. Nu alleen nog de laatste 2 weken voor mijn nod. Ik moet wel eerlijk zeggen dat het wel makkelijker wordt. Hoe langer het duurt hoe "minder" erg je er mee bezig bent. Natuurlijk maalt het wel iedere dag door je hoofd. Maar je gaat er anders mee om. Ik moet wel zeggen dat het nu een 'obsessie' is geworden om zwanger te raken, en dat ik nu niet zo bezig ben met een beebje krijgen. Terwijl het eerst anders om was.Ik weet niet of meer mensen dit hebben. Ik hoorde van mijn vriendin die net is bevallen (heeft er 3 jaar over gedaan en is zwanger geworden dmv iui) dat zij dat ook heel erg heeft gehad. En toen ze zwanger was vond ze het heel eng en echt worden. Ach ja iedereen zal er erg mee bezig zijn, de wens is ook zo groot. Het is maar goed dat het forum bestaat!!! Kun je je frustraties lekker kwijt. Groetjes en veel succes allemaal
meisjes meisjes toch jullie weten toch wel dat geduld een schone zaak is geniet eens wat meer van alles om je heen relaxxxx te veel ermee bezig zijn is ook niet goed ik weet kan makkelijk praten maar heb het zelf ook allemaal ondervonden dit is niet lelijk bedoeld maar soms denk ik wel eens dat jullie er een beetje "te" mee bezig zijn en dat jullie al het mooi's om je heen niet meer zien geniet van het leven meisjes succes allemaal
Hallo meiden, Geduld is nooit mijn sterkste kant geweest, maar nu... Over 4 dagen is mijn NOD, maar het gaat heel moelijk worden om het wachten vol te houden en zoals iemand eerder al zei: als het niet gelukt is moet je weer een maand afwachten...verdorie... Allemaal heel veel geduld en succes met klussen toegewenst!
hubs vierde gisteren bouwvak... en aangezien vandaag mijn eisprong is (niet via de banner dan) en we het woensdag voor het laatst hebben gedaan is mijn kans voor deze maand in ieder geval bekeken want vandaag wordt niks in ieder geval allemaal visite etc. dus ja raar idee gewoon nu al te weten dat het deze keer zowieso niks wordt....nu duren de dagen tot de nog langer...
he smoek.. wie weet heb jouw hubbie wel super zaad!!! Zaad kan wel 4 dagen in leven blijven! En woensdag.. das 2 dagen geleden! En die visite gaat vanaf toch wel een keer weg? Zodra je de deur sluit, sleep je je hubbie mee het bed in.. van mij part in de woonkamer.. hoppa zo snel mogelijk! Tuurlijk heb je nog een kans meid!
@smoekie Wij hadden het dinsdag voor het laatst gedaan en donderdagavond ergens m'n eisprong gehad, en zie, ik ben wel zwanger Dus het kan best hoor!