Ik ben nu een maand gestopt met de pil en dinsdag gewoon ongesteld geworden.Sinds dinsdag ben ik zo misselijk en moe,snap er niks van kan de warmte zijn maar hoorde ook dat je omdat ik net gestopt ben met de pil nog ongesteld kan worden maar wel zwanger zijn......heb niet het idee maar ja weet ook niet hoe het voelt. weet iemand hier meer van? gr valesca
Hoi Vallie, Het hoeft niet eens zo te zijn dat je ongesteld bent en zwanger bent als je net bent gestopt met de pil. Kan ook zijn als je al tijden geen pil meer hebt geslikt, en volgens mij ook als je nooit een pil hebt geslikt. Volgens mij zijn dit wel zeldzame gevallen, maar het kan dus wel. Als je meer zou willen weten over hoe het voelt om zwanger te zijn en wat er allemaal bij hoort, kun je misschien onder het kopje eerste symptomen wat info vinden, daar ben ik wel wijzer geworden in ieder geval op dat gebied. PS: De volgende keer is het misschien handig als je je vraag onder het onderwerp zwanger worden stelt, hier is hij niet zo op zijn plek.
@Dafje" Ok ik zal daar eens kijken,ik heb voor de zekerheid een test gedaan maar die zegt niet zwanger....we wachten het wel af Sorry ik ben net nieuw hier en weet nog niet goed hoe alles gaat Dankjewel voor je reactie
Ik was ook erg misselijk in de ontpillingsperiode. Ik denk dat het daarmee te maken heeft. Het warme weer zal ook wel wat meespelen. Maar goed, je weet nooit...