Heb ik wel een eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ennairam, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Goeiemorgen,

Ik vraag me iets af: heb ik wel een eisprong? Ik twijfel hier een beetje aan.
    Of kun je zonder eisprong ook niet ongesteld worden?

Ik temperatuur en gebruik ovulatietesten, maar als ik op m'n tempkaartje kijk is mijn temperatuur eigenlijk de hele maand wel stabiel, het zakt of stijgt nooit echt veel. Ook heb ik pas 1x een positieve ovulatietest gehad.

Aan de andere kant: deze week is m'n slijm wel kleverig en kan ik er draden van trekken... dus dan zou je zeggen: alles werkt gewoon.

Wie kan me hierin een beetje helpen?

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Ik kan je alleen vertellen dat je gewoon ongesteld kun worden zonder eisprong...
    Hier nog zo'n gevalletje ;)

3. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Hoe is verder je cyclus? ben je regelmatig?

4. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ja vrij regelmatig, vaak echt op de dag dat ik het verwacht ook (zelfs het tijdstip hihi), soms een verschil van 2 dagen. Cyclus van gemiddeld 30 dagen... Ik verwacht het de 27e weer...

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je heb geen eisprong nodig om ongesteld te worden

Je gaf aan deze week veel ' vruchtbaar slijm' juist dan zou ik ovutestten gaan gebruiken weet niet vanaf wanneer je begint en met tempen?

6. wolffje

wolffje Fanatiek lid

7 apr 2013
    1.320
    0
    36
    zwanger worden
    omg. zwolle
    ik heb ook een hele late eisprong en soms heb ik hem wel is in mijn ongesteldheid, maar sommige vrouwen die voelen hun ei sprong echt, dit heb ik niet.

7. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik temp iedere ochtend, en mn cyclus begint dan op de eerste dag van mn menstruatie. Meestal begin ik met testen op dag 10. Zit nu op dag 19. Alleen nog maar van die lichte flutstreepjes.

En inderdaad, ik voel ook niets tijdens m'n ovulatie als ik die heb...

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    welke ovutestten gebruik je?

gevoelige of normale?
    mischien juist nu 2x pd testten op vaste tijdstippen om dat je ' vruchtbaar slijm' heb?

je ei is nooit op de zelfde dag elke maand mischien heb je nu langere cyclus waardoor je ei ook wat later is

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

slijm om draden van te trekken = cervixslijm = ei!!

verder had ik voor het eerst een duidelijke ovutest op dag 35 !! van mn vorige cyclus...

10. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Mijn follikels sprongen ook niet van zichzelf maar werd gewoon iedere maand ongesteld, weliswaar niet heel regelmatig zie banner. Om te weten of je een Eisprong hebt gehad kun je op dag 21 van je cyclus progesteron laten prikken dan zien ze het. Bij mij kwam er uit geen Eisprong en doormiddel van inwendige echo's werd mijn follikel rijping in de gaten gehouden en als ze groot genoeg waren kreeg ik een ovitrelle injectie om ze te laten springen. 2 rondes later ben ik nu in verwachting!

11. SuuuuuS

SuuuuuS Actief lid

23 aug 2012
    358
    0
    0
    Verzorgende IG op een PG-afdeling
    Gelderland
    Je kunt idd ongesteld worden zonder eisprong!
    Ik ben heel onregelmatig ongesteld, nooit een positieve ovu-test gehad, en had wel iedere ronde dikker baarmoederslijm.
    Ik ben op een gegeven moment doorverwezen naar de Gyna, en heb PCOS beeld, waardoor er vrijwel geen eipsprong bij me optreed. Vier ronde's medicatie gehad, en có echo's, tot nu toe nog geen resultaat.

Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
    Succes!!!

Deel Deze Pagina