Hoe groot is de kans op zwangerschap als je vrijt met condoom en alleen vlak na de menstruatie ( bij een cyclus van 32 dagen ) vrijt zonder?
ehm groot? je weet nooit wanneer je eisprong is, dus je moet altijd een condoom gebruiken als je niet zwanger wilt worden
Maar een menstruatie komt toch altijd 14 dagen na de eisprong en gebruik de persona en mijn eisprong is tot nu toe altijd op dag 22 geweest
dat kan altijd veranderen, je bent geen computer dat lijkt me toch logisch, dus als je niet zwanger wilt worden, kun je nog de morning afterpil nemen als dat binnen de 72 uur valt persona is NOOIT! veilig als anticonceptie
Ik zou zeggen klein, maar zeker aanwezig. Dus als het niet uitmaakt of er nog 1tje bijkomt, kan je de gok wagen. Zo niet dan is het geen veilige methode, maar dat had je zelf ook al begrepen.
Dan zou ik eerder in ts haar geval een rubbertje omdoen, vind dan nou geen anticonceptiemiddel, een MAP.
ja ok, maar voor deze ene keer kan het wel, idd moet je het niet te vaak gebruiken omdat het harstikke slecht is voor je
Ongi komt niet altijd op tijd een lijf zit raar in elkaar meis [ ik weet er alles van] en je moet nergens van uit gaan want je weet het nooit wanneer ei komt of ongi . mocht je dus niet zwanger willen worden wees verstandig dan en gebruik altijd wat .
Ok, ik vatte de vraag op alsof ze deze methode maandelijks zou willen toepassen zeg maar, jij waarschijnlijk dat ze dat deze maand op deze manier had gedaan. Dus TS: hoe bedoelde je deze vraag?
Wij doen het vaker zo nooit wat aan de hand tot nu ben al 9 dagen over tijd test nega maar ben net een eigen bedrijf begonnen dus kan daar ook van komen denk ik
haha nee geef al jaren voorlichting op een ander forum, dus weet wel dat het geen snoepje is \maar je weet zelf ook wel dat dit alles behalve slim is TS, dus als je geen kinderen wilt nu, wees dan in hemelsnaam verstandig!