hoihoi misschien een rare vraag: mijn vriend en ik willen het nog wel eens onder de douche doen, staand dus.. maar daarna loopt er natuurlijk gelijk weer wat zaad/slijm uit... komt er dan wel genoeg bij je baarmoeder terecht zodat je zwanger kan worden of loopt alles weer naar beneden en kan je dit standje dus beter niet doen als je zwanger wilt worden? ook heb ik de eerste keer sex na de mentruatie een branderig gevoel als we klaar zijn in mn vagina. dit duurt altijd maar een kwartiertje ofzo maar lekker is het niet... de keren daarna heb ik er geen tot weinig last van...wat kan dit zijn? liefs marieke
maakt allemaal niets uit, staand, liggend ondersteboven, daarna wel of niet plassen of niet of wel blijven liggen, gewoon lekker lol hebben, het zijn allemaal fabels en doet er niets toe, dus veel plezier onder de douche Ik denk trouwens na je menstruatie dat soms je vochtgehalte effe op gang moet komen (heb ik ook weleens last van) dan is het net nog allemaal te droog ofzo lijkt wel (van binnen dan)
Ik heb ook vaak een paar dagen na mijn menstruatie een wat droog gevoel, als we vrijen moet ik goed opgewonden zijn anders doet het daarna ook wat pijn (branderig)
Had dit gelezen : Het "vrouw bovenop" standje is niet gunstig wanneer je zwanger wilt worden. Sperma kan na het klaarkomen er makkelijk uitvloeien. Of het dus onzinnig is, weet ik niet, maar wij doen bovenop (hij dus )
Wat ik weet is dat het in principe niet uitmaakt hoe je vrijt als er niets aan de hand is met beide partners. Als er verminderde vruchtbaarheid in het spel is of bv. slecht zaad bij de man is het niet zo verstandig om als vrouw bovenop te zitten of staand te vrijen. Het is dus niet helemaal een fabeltje.
Hi Toen ik laatst zwanger was geworden, was dat op vakantie. Onze hotelkamer was precies boven de ontbijtzaal - waar mn ouders lekker aan het ontbijten waren- en gezien de toestand van het bed (kraaakpiep) hebben we het staand afgemaakt. Ben toen zwanger geworden, terwijl (lekker gezellig verhaal) toen ik ook kwam, het kwakje er ook weer uit was gefloept op de grond. De volgende ochtend had ik mn ovulatie - voelde ik want was toen heel gevoelig - En er was dus nog wel wat overgebleven want was wel zwanger erna... Dus.. maakt denk ik niet zoveel uit..
Haha, erg smakelijk verhaal jah I get the point Vriendlief was wel blij dat het standje niets uitmaakt, hij zag het natuurlijk al voor zich dat hij al "het werk" moest doen Racebabe
Sluit me hier wel bij aan. Zaadcellen kunnen gewoon tegen de zwaartekracht inzwemmen en dus zou je in alle standjes zwanger kunnen worden. Als het echter wat moeilijker is om zwanger te raken wordt volgens mij wel aangeraden om de vrouw onder te laten liggen en zelfs nog even te blijven liggen als de zaadcellen aan het zwemmen zijn gegaan .
Als het goed is is het sperma al direct ver genoeg weg om er niet weer uit te kunnen lopen, dat wat er wel uitloopt zou waarschijnlijk nooit ver genoeg gekomen zijn. Dus, doe wat je samen fijn vind. Pas als er vruchtbaarheidsproblemen zijn, zijn bepaalde standjes aan te raden, maar normaal gesproken maakt 't niet uit. Trouwens, het wel of niet direct naar de wc gaan heeft geen invloed op zwanger worden, normaal gesproken, maar wel op blaasontsteking krijgen, heb ik hier heel vaak gelezen, dus daar wel mee uitkijken, denk ik.
Maakt niks uit hoor...ik ben staand zwanger geraakt....terwijl de benodigde substantie ( ) heel ergens anders terecht kwam... Dus zelfs voorvocht is voldoende...
Als je beide supervruchtbaar bent maakt het niet uit in welke houding je het doet. Als je niet zo snel zwanger wordt, is het _wel_ aan te raden om het niet staand te doen en de vrouw niet bovenop te laten zitten. Missionarishouding (vrouw onderop) of 'elleboog kniehouding' schijnt dan het beste te zijn. Als je niet zo snel zwanger raakt, is het ook een goed idee om een kussen onder je billen te leggen tijdens de seks en nog nog een kwartiertje tot een halfuurte zo te blijven liggen na de seks (langer hoeft niet). Bron: het boek "Zwanger worden" van Mariƫl Croon.