Hoi dames, Ik wil even wat met jullie delen... Zijn er nog dames die er echt van overtuigd waren dat ze zwanger waren... Het is een id om gek van te worden! We zijn nu al 15 maanden bezig voor de tweede. En toch heb ik sommige maanden het id dat ik zwanger ben. Ik ben er dan echt van overtuigd dat ik zwanger ben. Ben misselijk, zin in lekkere dingen. Braakneigingen, vermoeidheid, pijn in de onderbuik en rug En toch wordt ik steeds ongesteld. Soms word ik hier gewoon gek van. Ik vertrouw mijn lichaam hierdoor niet meer als ik wat voel. Dit is erg frustrerend want ik ben er dan ook echt van overtuigd dat t weer niks is en toch is er dan weer de twijfel. Dit maakt de maanden steeds weer moeilijk. En afleiding heeft helaas geen zin. Kennen jullie dit of hebben jullie tips? Ik hoor het graag Liefs Rianne
Ik denk dat er hier nog meer dames zitten die elke maand overtuigd zijn dat ze zwanger zijn... tot het tegendeel het bewijst. Ikzelf was er ook eentje van. De premenstruatie klachten en zwangerchapsklachten lijken zodanig op elkaar. Plus het zit ook veel te veel 'tussen onze oren'. Maar geloof me, éénmaal je echt zwanger bent zal je het wel merken.
Ik krijg elke maand aan het einde van mijn cyclus allerlei zwangerschap-achtige verschijnselen. In het begin dacht ik ook regelmatig dat het deze keer gelukt zou zijn, toch elke keer negatief. Omdat ik er zo gek van werd ben ik het gaan bijhouden wat er elke cyclus gebeurt met me. Al die kwaaltjes blijken bij mijn cyclus te horen en ik weet dus inmiddels ook wanneer het bijna zover is dat ik ongi ga worden. Het bijhouden van dit dagboekje heeft mij in ieder geval wel wat geholpen, ik ben er een stuk rustiger onder geworden.
Dames dankjewel voor jullie reactie. Ik weet ook wel dat ik dit niet alleen heb.. Maar toch blijft het vervelend dat je geen controle hebt over je eigen lichaam, ik vraag me dan ook wel eens af of er echt wat gaande is of dat het echt alleen maar tussen de oren zit! @daphnev85 ik vertrouw erop dat ik het in de gaten heb als het echt raak is. Gek genoeg weet ik hoe het is om zwanger te zijn..