Iemand ervaring mee??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jo02, 13 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo02

Jo02 Lid

12 jul 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    #1 Jo02, 13 jul 2014
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
    Hay ik vraag me af of er kans bestaat op een zwangerschap. Ik zal eerst even mijn situatie uitleggen, wie weet heeft een van jullie dit wel eens mee gemaakt.

Gaat om het volgende, op 23-06 slikte ik mijn laatste pil, om vervolgens 3 a max 4 dagen later mijn menstruatie te verwachten. Rond de 26ste. Een week later (3-7) was er nog steeds geen menstruatie, heb ook een test gedaan die was negatief. Heb zondag opnieuw een test gedaan (6-7) ook die was negatief. Op maandag de huisarts gebeld, bloed laten prikken om een zwangerschap te kunnen uitsluiten(7-7).
    Nu hebben wij op vrijdag (4-7) sex gehad en omdat ik op mijn menstruatie wachtte was dit niet veilig. (kreeg ik later te horen van de huisarts) Nu heb ik zeer waarschijnlijk dinsdag (8-7) mijn eisprong gehad, omdat er heel dik doorzichtig slijm uit kwam.
    Op woensdag (9-7) ha gebeld voor mijn bloeduitslag ook die was negatief.

Voel van alles rommelen in me buik, maar dat kan 2 kanten op gaan.

Mijn vraag is dan ook bestaat er een kans dat het raak kan zijn? Volgens mijn huisarts kan ik pas rond de 21ste testen.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Of zo iets zelf mee gemaakt?

We hebben een zoontje van 6, hij is door de pil heen gekomen. Mijn vriend wil wel graag een 2de ik wil nog even wachten.

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Als het zo zou zijn dan kan je inderdaad pas rond de 21e testen. Als je eitje bevrucht zou zijn, dan zou de innesteling tussen 14 en de 20e juli plaats vinden. Pas daarna kun je een zwangerschapstest doen omdat je lichaam dan pas hcg aanmaakt, het hormoon waarop je zwangerschapstest reageert.

3. Jo02

Jo02 Lid

12 jul 2014
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oke, dus er zit wel een kans in. Hoe schat jij die kans? Het overvalt me heel erg, omdat ik absoluut niet bezig ben om een 2de kindje te krijgen

Deel Deze Pagina