innestelingsbloed? ervaring?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elsje54, 26 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsje54

Elsje54 Actief lid

14 mei 2014
    149
    101
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ik weet dat niemand kan zeggen of het echt zo is maar wie weet...

ik heb altijd een korte cyclus, 23,24, 25 dagen. Nu had ik vorige week op dag 8 en 9 een positieve ovulatietest. Deze week, op dag 17 en 18 had ik echt heel minimaal bloedverlies. Het was met afvegen dat ik wat bruinig en rode afscheiding zag.... Je moest goed kijken maar het was wel echt bloed. Nu is het weg. Hopelijk is het goed nieuws.... wie herkent het? spannend!!

2. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Hoi elsje
    Ik had het zelfde als jij en toen zag ik op de mamma app dat het innestelingsbloeding kon zijn .wanneer is jouw NOD.die van mij is 29 juli dus het is voor mij even afwachten.mijn test van 10 dpo was negatief maar misschien te vroeg getest hopelijk haha

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Heb het se afgelopen ronde ook gehad tussen de 7 en 10 dg na eisprong, helaas toch ongesteld

4. jaenp

jaenp Nieuw lid

25 jul 2014
    4
    0
    0
    postbode
    wolvega
    zo had ik dus 2 dagen na gemeenschap ook 4 dagen bloedverlies en ook alleen bij afvegen, verder niet! eerste test was nega, maar hopelijk was dit een te vroege test, ook doet mijn lichaam zoo raar, maar verder nergens geen last van, ja misselijk van koffie en nukkige buien, nou moet ik rond de 3e weer ongesteld worden dus moet nog ff wachten op een test dit keer ga ik wel echt cb test doen! maar de spanning is niet te houden! maar durf ook niet te hopen op een positieve test! ben veel te bang op een teleurstelling volgende week!

5. Kim008

Kim008 Actief lid

28 mei 2014
    271
    12
    18
    Vrouw
    Assistent Filiaalmanager bij HEMA
    Belgie
    Ik had twee keer een rode veeg,en bleek uiteindelijk innesteling geweest te zijn. :D

Hopelijk heb je evenveel geluk ;)

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb het bij 1 van de 4 zwangerschappen gehad was echt een heel klein beetje rood en toen nog een beetje roze op 7 dpo dus het kan zeker wel!

Deel Deze Pagina