Je zwanger voelen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ketjapmanis, Dec 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ketjapmanis

Ketjapmanis Actief lid

Nov 11, 2015
    222
    113
    43
    #1 Ketjapmanis, Dec 23, 2015
    Last edited: Dec 23, 2015
    Hallo dames,
    Ik voel me sinds 7 dpo zoals ik me bij mijn vorige zwangerschap voelde: gevoelige borsten, misselijk, veel honger en moe. Daarnaast ook sneller emotioneel. Mijn nod is de 26e en vandaag een early test va kruidvat gedaan, negatief. Ik weet dat ik vroeg ben en dat ik alsnog positief kan testen, maar toch, we vinden het hier thuis een heel raar virusje..
    Meer mensen die dit hebben meegemaakt? En wat zijn gevoelige testen ( bij zoon ook kv negatief en na nod pas positief met cb)?

2. lacey0

lacey0 Actief lid

Nov 5, 2014
    376
    8
    18
    Ik heb al heeeeel vaak gedacht dat ik zwanger was en voelde me dan ook zwanger.
    Bleek steeds toch niet zo te zijn. Ik zou pas op je NOD testen en van niet te veel uit te gaan. Des te groter is dan de teleurstelling als het toch niet zo is.
    Ik hoop voor je van wel natuurlijk. Maar mijn advies is, wacht tot je NOD

3. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    Ik herken het ook wel ja.. maar telkens als ik me zwanger voelde was ik het niet.. de maand dat ik zwanger bleek voelde ik me juist helemaal niet zwanger en zat ik te wachten op mijn menstruatie.

4. aninaja

aninaja Niet meer actief

Dit dus 😙

5. Kelsey

Kelsey Bekend lid

Sep 29, 2011
    562
    292
    63
    Ik zou even afwachten meid en op je nod een kv testje doen. Ik had precies het zelfde als de meiden hierboven. De maand dat ik zwanger was voelde ik juist niets daarvoor altijd van alles.. Geduld hebben is soms moeilijk, ik weet er alles van;)

6. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Dit dus. Laat je niet gek maken!!

Succes

7. Sally1980

Sally1980 Actief lid

Jun 13, 2013
    295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben het ook eens met de rest, die zegt, wacht tot NOD. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot zeker 7 weken niks gevoeld en het resultaat ligt in haar bedje te slapen boven.
    Het zegt allemaal helaas erg weinig. Heb nog even geduld om teleurstelling te voorkomen! Succes!

Share This Page