Hallo dames, Ik voel me sinds 7 dpo zoals ik me bij mijn vorige zwangerschap voelde: gevoelige borsten, misselijk, veel honger en moe. Daarnaast ook sneller emotioneel. Mijn nod is de 26e en vandaag een early test va kruidvat gedaan, negatief. Ik weet dat ik vroeg ben en dat ik alsnog positief kan testen, maar toch, we vinden het hier thuis een heel raar virusje.. Meer mensen die dit hebben meegemaakt? En wat zijn gevoelige testen ( bij zoon ook kv negatief en na nod pas positief met cb)?
Ik heb al heeeeel vaak gedacht dat ik zwanger was en voelde me dan ook zwanger. Bleek steeds toch niet zo te zijn. Ik zou pas op je NOD testen en van niet te veel uit te gaan. Des te groter is dan de teleurstelling als het toch niet zo is. Ik hoop voor je van wel natuurlijk. Maar mijn advies is, wacht tot je NOD
Ik herken het ook wel ja.. maar telkens als ik me zwanger voelde was ik het niet.. de maand dat ik zwanger bleek voelde ik me juist helemaal niet zwanger en zat ik te wachten op mijn menstruatie.
Ik zou even afwachten meid en op je nod een kv testje doen. Ik had precies het zelfde als de meiden hierboven. De maand dat ik zwanger was voelde ik juist niets daarvoor altijd van alles.. Geduld hebben is soms moeilijk, ik weet er alles van
Ben het ook eens met de rest, die zegt, wacht tot NOD. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot zeker 7 weken niks gevoeld en het resultaat ligt in haar bedje te slapen boven. Het zegt allemaal helaas erg weinig. Heb nog even geduld om teleurstelling te voorkomen! Succes!