cyclus dag 77

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amch, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    hey dames

vandaag even een baaldagje
    sinds kort is er bij mij pcos geconstateerd
    9 november 1e afspraak bij de fertiliteitsklinkiek

ik zit nu op cyclus dag 77 heel vervelend dat het zo lang uit blijft
    vandaag even een baaldagje

anderhalve week testjes gedaan staan in me fotoalbum helaas allemaal vals positief of vermeende eisprong die op zwangerschaptest heeft gerreageerd.

het wachten maakt je soms helemaal gek
    zijn er meer mensen die dit hebben

2. Mikkie32

Mikkie32 Bekend lid

18 okt 2016
    804
    62
    28
    Hi meis. Ik zit nog niet zo lang in mn cyclus na het stoppen met de pil. Zit nu op dag 32 en eergisteren een test gedaan die gaf een licht streepje maar is ook vals positief geweest denk ik, of mss ook eisprong al kwam er ook steeds nik uit ovi testen... gisteren en vandaag getest en kwam niks uit. Ik voel wel constant krampjes waardoor ik nu hoop dat mn ongi door gaat zetten. Lijkt me echt heel vervelend als je zolang moet wachten.. ik hoop voor jou dat het toch nog snel Door zet. Dan kan je verder. Succes!

3. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ja verschrikkelijk is dat en als ik ovulatie testen doe zijn ze elke dag positief haha heel raar allemaal bij elke symptoompje hoopje je al dat het iets ik hoop ook zeker dat het een keer doorzet
    hoop dat het bij jou ook snel doorzet

4. AnneRianne

AnneRianne Nieuw lid

29 okt 2016
    3
    0
    0
    Buurt van Apeldoorn
    Pff, nou kan me goed voorstellen dat je baalt hoor! En wat irritant en verwarrend dat je die positieve testen krijgt. Je kunt er dus geen pijl op trekken..:(

Ik heb in september spiraaltje laten verwijderen en had na paar dagen bloeding en sindsdien ook niks meer. Ik ben dus op dag 30 ook maar begonnen met tempen(gaat alle kanten op) en ga ook met ovulatietesten beginnen. Zit nu op dag 43, dus nog niet zó lang.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je PCOS hebt, dan kan het helaas zo zijn dat ovulatietesten niet goed werken. Je hormonen zijn uit balans, wat erin kan resulteren dat je of altijd een negatieve test hebt, of juist altijd een positieve. Dit zijn valse testen, het zegt niets over het hebben van een eisprong. Als je al op dag 77 zit, is de kans uberhaupt erg klein dat je nog een eisprong gaat krijgen. Zonder eisprong zul je helaas ook niet ongesteld worden.

Als je PCOS hebt, heb je allemaal cystes in je eierstokken. Zwangerschapstesten kunnen soms ook vals-positief zijn, als je cystes hebt.

Dus ik denk dat er niks anders op zit dan wachten op je afspraak bij de kliniek. Wellicht heb je medicijnen nodig om je menstruatie op te wekken en vervolgens een andere soort om tot een eisprong te komen. Succes!

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Je baaldagen herken ik wel.
    Gaat momenteel weer poosje goed, maar weekje geleden ook iedere keer weer dipjes.
    Hier altijd enorm lange cyclussen (voor de pil).
    Nu op cd 65 zonder symptomen van naderende menstruatie.
    Gebruik geen ovutesten en temp niet, wilden eerst half jaar aankijken.
    Nu toch maar wel huisarts gemaild en wacht nu op antwoord.

Hopelijk kunnen ze je goed helpen 9 november!
    Succes dan!

7. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    bedankt voor de lieve reacties

ik heb in augustus idd medicijnen gehad om me menstruatie op te wekken gehad dat heeft gewerkt dus de menstruatie van augustus ook geen eisprong gehad
    4 jaar terug ook mijn menstruatie 3 maand uitgebleven toevallig toen zwanger geworden.

en aangezien pcos ook te maken heeft met overgewicht
    nu ook aan het dieten moet ook 10 kilo vanaf
    hopen dat het dan ook een beetje beter word

8. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    de maanden januari tm mei dit jaar had ik een cyclus van 34 ik ben 5 kilo aangekomen en mijn menstruatie blijft uit.

alleen heb ik dit problleem ook eigenlijk al vanaf me 13e ik werd maar 2x per jaar ongesteld aantal jaren lang alleen toen vond ik het niet erg naturrlijk en denk je er niet bij na

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Hee !

Ik ken je gevoel heel goed ik heb zelf ook een zeer onregelmatige en lange cyclussen zoals je kunt zien. Nu ben ik 2 rondes bezig met teunisbloemolie en het maakt me cyclussen geleidelijk aan korter, nog steeds niet wat het zijn moet maar er zit verandering in. Ik moet ook volgende week naar de gynecoloog omdat ze bij mij ook pcos vermoeden ( extreem veel puistjes en ik val maar niet af kom alleen aan) hoop dat we allebei snel geholpen worden en zwanger mogen zijn😊

10. Amch

Amch Fanatiek lid

21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    oow wat naar zeg ik ga gelijk vandaag die olie halen ahha

ik heb daarbij helemaal geen last van puistjes of andere dingen
    kom ook niet aan maar val ook niet aan
    al zei de huisarts ook dat je veel vocht vast houd als je menstruatie uitblijft .

gelukkkig helpt de olie een beetje bij je ik ga het ook vandaag halen

11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.655
    2.558
    113
    Ja ik slik de efamol pmp en dan tot me vermoedelijke eisprong als ik die überhaupt heb! Maar ik stop ermee vanaf het moment dat me borsten pijn beginnen te doen. Het is wel prijzig maar het helpt wel iets
    Hoop voor jou ook!

Deel Deze Pagina