Hallo meiden, Hier weer een ronde verder...helaas...heb er onwijs slecht van geslapen...bleef maar malen...zijn we wel normaal mankeren we niet iets hoelang nog enz.. Ik ga nu ronde 8 in moet er wel een paar afhalen i.v.m. enorme spanningen waardoor je het niet echt een ronde mag noemen maar toch.. Ik wilde weten of sommige meiden dit herkennen en misschien tips hebben om er weer tegenaan te gaan! Kun je al eerder naar huisarts gaan als je je er heel erg beroerd bij voelt?? Ik werk met ovu testjes en die zijn iedere maand weer positief....regelmatige cyclussen roken en drinken allebei niet???? Ik hoop dat iemand me kan helpen! Liefs Nina PS ik hoop dat mijn pendels uit gaan komen tweemaal augustus van een meisje sonja en katootje!!!!!
Hey lieve nina ik las je verhaal bij de vk. Je hoeft je nu nog echt geen zorgen te maken. Er staat helaas gewoon een jaar voor.. je kan niet bij de dokter terecht omdat je je rot voel Ik ben nu zelf in de 12de maand. ook ik weet dat ik een eisprong heb, heb ovulatie testen gebruikt.. en temperatuur nu al een paar maanden. voor 6 maanden ben je erg vruchtbaar en daarna tot een jaar is normaal. Daarna kun je eventueel bij de dokter langs gaan. Probeer het te accepteren dat het wat langer duurd, heb ik ook gedaan en daardoor maak ik me minder druk. Als je in de stressy maanden bijna geen sex heb gehad zou ik zeggen niet mee tellen, want dat zijn geen echte kansen, heb jullie wel gewoon regelmatige gevreeen in de vruchtbare periode dan gewoon meetellen. Succes!
Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent, maar ik denk dat het heel belangrijk is om positief te blijven, hoe moeilijk dat ook is. Er teveel mee bezig zijn heeft geen zin, het komt zoals het komt. Ga met je vriend/man lekker uiteten of een dagje op stap, zodat je even uit je eigen omgeving bent, en kan genieten van andere dingen,dat is heel belangrijk. Pas als je dat echt niet kunt, dan wordt het tijd voor de huisarts. Jouw tijd komt nog wel,al is dit niet altijd even makkelijk in gedachten te houden. Succes!
Ik had je berichtje al gelezen, maar wist niet hoe te reageren...dus ik heb nog even gewacht. Ik sta zelf op het punt van ongesteld worden, en ik heb er flink de balen van.... Zelfs mijn vriend doet deze ronde mee en stuurde net een smsje over hoe jammer het was....het leek zo goed te gaan.... Dus eigenlijk weet ik je niet zo goed op te beuren, zit er zelf ff midden in. Maar uit ervaring weet ik dat het na een paar daagjes weer zakt, en dan gaan we weer vrolijk verder!! Dan kan er weer gericht geklust worden, met een doel in plaats van alleen maar lekker...
Ja dat helpt inderdaad ook als je de ongi weer achter de rug hebt! dan ben je weer zo dicht bij de nieuwe kans. ik snap je gevoel heel goed hoor Nina, maar probeer je zelf weer op te pikken en weer verder te gaan, van kniezen worden we niet zwanger!
Ook ik weet (helaas) dat het niet altijd even makkelijk is. Meestal kan ik enkele dagen na mijn ongi wel weer positief er tegenover staan, waarschijnlijk omdat dan idd weer een kansje nadert. Probeer hoop te houden, hoe moeilijk dat soms ook is. Ook niet onbelangrijk om te weten; je bent niet de enige....Troost mij toch ook altijd weer...
Nu het bij ons ook eventjes duurt (voor mijn gevoel dan he !!!, eigenlijk heb ik nog niets te klagen) Levert het mij ook wel weer leuke dingen op. Eerste rondes snapte mijn vriend er niets van. Ja als je zwanger was dan werd je niet ongesteld, en iets met een eitje enzo. Nu snapt hij het allemaal beter, heb het idee dat we het nu "echt" samen doen. Hij denkt ook om de vruchtbare dagen enz. Hij is nu veel meer betrokken, dat vind ik leuker dan in het begin. Moest hem echt zo ongeveer alles uitleggen. Onze tijd komt ook hoor meiden !!! En zou je er dan nog vaak aan terug denken hoelang je erover gedaan hebt ??? Ik bedoel het resultaat telt.
Hallo meiden, enorm bedankt voor de reacties....dat beurt me echt wel weer op... Ik heb net met mijn mannetje voor deze week allemaal leuke dingen gepland!!! Dan gaat deze week lekker snel en dan weer op voor een nieuwe kans! Erg fijn te lezen dat ik niet de enige ben die er 'langer' over doet...je leest toch veel van 1e ronde 2e ronde raak dan ga je bijna aan jezelf twijfelen terwijl zij de uitzondering zijn......(trouwens helemaal super hoor voor die meiden)misschien lees je die dingen sneller omdat je er zelf zo naar verlangd! Vanavond hopelijk wat slaap inhalen en alle gekke ideeen uit mijn hoofd verbannen!!!! Onze tijd komt ook toch!!!!!!!! Liefs nina