Hallo allemaal, wie kan mij helpen? Ik zit met een paar vraagtekens. Even het hele verhaal voor de duidelijkheid. Ik ben vanaf vorig jaar januari gestopt met de nuvaring. Vanaf eind mei zijn we begonnen met proberen zwanger te raken. sindsdien een erg onregelmatige ongi. Sinds september houd ik mijn temp bij. 24 januari werd ik ongesteld. Toch voelde ik mij anders dan anders en heb (na 7 dagen menstruatie) 3 februari getest. Licht positief. Zo ook 4 en 7 februari. Het streepje werd maar niet donkerder, dus 9 februari weer getest en deze was negatief. Erg balen natuurlijk. Daarna geen bloeding oid meer gehad. zondag 10 en maandag 11 februari had ik een licht positieve ovulatietest en 22 februari een donker streepje. (Toch nog een zwangerschapstest gedaan de 23e maar deze was negatief) en nu ben ik 18 februari weer ongesteld geworden. Volgens mij is de tijd tussen de ovulatie en menstruatie te kort. of het zijn geen menstruaties maar mislukte innestelingen??? Een heel verhaal maar toch graag reactie, wat denken jullie?
Ik ben het overzicht een beetje kwijt. 22 februari een donkere ovulatietest en vervolgens op 18 februari ongesteld geworden??
Oh oké... dus 14 februari een positieve ovulatietest en 18 februari ongesteld geworden?? Dat is wel heel kort ja. Ik heb zelf nooit een innestelingsbloeding gehad dus ik weet daar niet veel van. Hoe erg bloed je?? Want volgens mij moet het dan wel weinig zijn. En twee weken na 14 februari zou ik toch gewoon even een testje doen.
Dank je voor de reactie. Bloeding is best erg en al de tweede dag..... ik gebruik testen van kruidvat en ovulatietesten van sensitest
Weet je wel zeker dat je posi testn had.....? Niet om lullig te doen maar er zijn wel vaker meiden die dag dachten en dan was de test of vals of niet goed doorgelopen. Maar anders kan het ook zo zijn dat er vroeg iets was misgegaan en je cyclus daarna iets moeite had. Dus dat je gewoon een ei kreeg maar snel weer ongi bent geworden.