http://www.yourdailymedia.com/media/113 ... d_Floating de trane sprongen me recht inde ogen dit is toch niet normaal meer
Verschrikkelijk! wie doet zoiets zeg. ben blij dat die baby nog leeft en in orde lijkt. jemig zeg...............
oei ik kon het goed zien. schandalig hoe een moeder of vader het over zijn/haar hart kan krijgen hun eigen baby in een zal te stoppen en de zee in te werpen. ik hoop dat ze het kindje hebben kunnen redden. ben geen griekse ben half italiaans half nederlands.
Jeetje dit is wel erg Ik weet dat er nog veel armoede is in Braziliƫ maar dan nog is deze "oplossing" hartverscheurend.
watv een geluk dat die mannen oplettend waren zeg! Dikke pluim voor degene die dit kindje d'r leven heeft gered!
ik hoop dat ze er achter komen wie dit gedaan heeft! en dat ze die dan maar in een zak stoppen en in het water gooien!
ze is elemaal aangekleed...iclusief hoofdbandje... dan ben je tocg ziek.. ze leek me ook al wat ouder een maand of 4? snap zulke mensen niet..'gelukkig heeft ze t overleefd... ! als die mensen geen actie hadden ondernomen... echt verschrikkelijk
Wow wat heftig, gelukkig leeft de baby nog. Ik snap niet waarom mensen hun baby op die manier weg doen