Toeval?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyIngrid, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Op zondag begonnen bij mij de 'gebruikelijke' krampjes. Toen ik twee dagen ongi was begon ik ziek te worden: overgeven, vermoeidheid. Daarna is mijn ongi opgehouden (een gelukje bij een ongelukje:D) Alhoewel het nog lichtbruine afscheiding is, maar dat vind ik geen probleem.
    Mijn vriend maakte de dag dat ik ziek was nog een opmerking over dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. Ik moet zeggen, voordat ik ongi werd tot nu heb ik regelmatig aan de rechteronderkant in mijn buik wat steekjes. En zelfs een enkele keer links. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Wat denken jullie?

Liefs

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
    Ik weet het niet, duim wel heel hard voor je. Ik zou zeggen doe een test! :D

3. Alita

Alita Niet meer actief

doe een testje idd......ik raad je de kruidvat testje aan de 2voor5euro meid!!!

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Oeh, ja.... Dat kan ik wel doen, maar ik ben er ook weer te scheiterig voor hihi. Durf het niet zo goed. En ook omdat ik wel twee dagen flink ongi ben geweest...

5. Alita

Alita Niet meer actief

nou je wilt duidelijheid?
    Je mot het toch ook weten als je echt zwanger zou zijn....meid doen die test!!!

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Ja, jullie hebben helemaal gelijk:) Ik heb al testen besteld en ik denk dat het niet eerder dan zaterdag wordt voordak kan testen! Ben zooooooo benieuwd!

7. Alita

Alita Niet meer actief

pff is er geen kruidvat in de buurt hahahaha.:D..knap hoor dat je kan wachten maar zie aan je onderschrift wel waarom;)

Ga idg hard voor je duimen meid!!!

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    jah, het is een beetje dubbel. wil wel, maar toch niet. eigenlijk zou ik een bloemetje moeten pakken en ieder blaadje 1 voor 1 aftrekken: zal ik wel testen, zal ik niet testen en dan zie waar ik eindig:D
    Maja, ik heb ze w.s. morgen in huis dus wie weet...!

9. Alita

Alita Niet meer actief

succes meid!!

10. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Bedankt!

Deel Deze Pagina