Afgelopen maandag heb ik een HSG onderzoek gehad. De vloeistof liep niet door helaas. Nu heb ik vanaf maandag last van bloedverlies en heb dat nu nog. heeft iemand hier ervaring mee en hoelang duurd dar bloedverlies?
Hoi , Ik heb afgelopen dinsdag mijn HSG onderzoek gehad, en ik had de 2de dag ook wat donker bloedverlies,,,, Ook had ik rond die dag mijn eisprong. heb nu nog steed een klein beetje bloedverlies, maardat iis meer bij het " afvegen" na het plassen. Bij mij liep de vloeistof wel door mijn eileiders heen, alleen lag mijn baarmoeder gekanteld... woensdag moet ik terug naar de Gyn. Suc6 voor jou !!!
bij mij volgt een kijkoperatie de volgende cyclus deed het bij jou ook zo zeer het onderzoek. nou meid ben benieuwd wat er uitkomt
Wat balen vlinder dat het niet goed is gegaan! Het is al geen pretje om te doen.. Ik hoop voor je dat ze er iets aan kunnen doen, sterkte ermee! Dat bloedverlies is normaal, ik heb daar ook een paar dagen last van gehad. Was gewoon 2x ongesteld in 1 maand. Is weer eens wat anders dan 1x in de 3 maanden ongesteld worden Maar het stopt vanzelf hoor. zeeuwsmeisje, kan dat kwaad als je baarmoeder gekanteld ligt? wel fijn dat de vloeistof er doorheen gelopen is.
dank je wel voor je medeleven. ik hoop dat ik toch ooit zwanger mag raken het bloedverlies is geloof ik ver over. maar met een gekantelde baarmoeder is zwangerschap toch wel mogelijk?
Dat hoop ik ook voor je, blijf er vooral in geloven! Ja hoor, volgens mij is dat wel mogelijk, tenminste, als ik die verhalen zo lees moet het kunnen!
Hoi hoi , Zover ik op intenet heb kunnen vinn, kan het een kwaad, maar is het een soort speling van de natuur... woensdag naar Gyn en dan wet ik meer ! Ik hou jullie op de hoogte !