zie net bij thuiskomst dat ik een groente potje van 8+ mee heb genomen in plaats van 6+, kan dat kwaad? het is tuingroenten met rundvlees.. wat is het verschil?
kindjes vanaf 6 maanden mogen ook al vlees hebben... dus dat lijkt me niet zo'n probleem... wellicht is het weer wat grover als de potjes van 6 maanden, maar wellicht kun je het even door de mixer gooien.....
ja precies, dus als ik het ff met de staafmixer iets kleiner maak is het goed? tuinbonen en rundvlees mag zeker weten vanaf 6 mnd?
Ja hoor dat mag! Aaron eet het ook gewoon. Verschil zit er in dat bij 8 maanden stukjes zitten (soms best wel groot). Gewoon even de staafmixer er op zetten.
Als je dochtertje al stukjes fruit op kan eten zou ik inhoud van het potje niet eens nog eens door de blender heen halen, tis zo'n zacht spul maar dan wel wat grover. Gewoon proberen of het haar lukt en anders kun je altijd nog even blenderen. Tenzij je dochter dat nog niet lukt dan bovenstaandeals niet lezen beschouwen hihihi Nog een handig linkje wat mag en kan. Kind & Gezin - Wat mag ik op welke leeftijd geven
Ons meisje is ruim 8 maanden en vertikt het om de potjes van 8 maanden te eten. Ze weigert vloeibaar voedsel met af en toe een stukje. Volledig stukjes vind ze daarintegen geweldig. Ze eet met de pot mee, geprakt eten en als wij eens makkelijk eten krijgt zij een potje van 12 maanden.
het kan alleen kwaad als zij nog geen stukjes kan eten en zich er dus ernstig in kan verslikken. anders ff wat extra prakken verder zie ik geen probleem.
Nou ik had van de week een potje bruinen bonen voor 8 maanden, omdat ik Aaron wat meer wil laten wennen aan stukjes. Maar daar zaten gewoon halve bonen in. Dat vind ik best groot voor zo'n klein mensje zonder tanden. Vind het sowieso een rare overgang. Die van 6 maanden zijn helemaal gepureerd en die van 8 maanden halve bonen :S.
Nee kan geen kwaad. Mijn zoon begon ook al eerder aan de 8 maands potjes alleen moest ik het wat fijn pureren.