Lieve dames, Om een lang verhaal kort te maken, gisteren was er op de echo met een zwangerschap van 6.3 weken een te kleine vruchtholte te zien. op zaterdag 4-4 op 19 dpo na een verse terugplaataing had ik een knal positieve test. Omdat ik met dec een mk met 8 weken heb gekregen en in febr een vermeende vroege miskraam had ik op 6-4 mijn hcg laten prikken. Hcg was toen 23.6 dus kon het alle kanten op. Met pasen een flinke bloeding gehad maar de echo op donderdag 9-4 liet een zwangerschap in de baarmoeder zien, een mooie vruchtzakje en bbz was uitgesloten. Dinsdag 14-4 kreeg ik vanuit het niets een hevige bloeding, smiddags een echo gemaakt toen 6.1 week zwanger. Echo liet zien dat het endometrium erg dun was en ik moest bedrust nemen. De gyn was bang dat het vruchtzakje met de bloeding mee na buiten kwam. Opnieuw hcg geprikt dus op 6-4 hcg 23.6 hcg op 13-4 1801 en op 15-4 2016. Gisteren op 6.3 weken zwangerschap zag de gyn een te kleine vruchtzak. Hij was er niet blij mee. Omdat wij via icsi zwanger zijn geworden staat alles vast zei de gyn. Over een late eisprong of innesteling is dus geen sprake. As maandag opnieuw hcg prikken en om 17:25 nieuwe echo. Als echo dan niks in het vruchtzakje laat zien dan wordt de zw afgebroken. hoe kan het dat de gyn op dinsdag 14-4 met een zwangerschap over een dooierzak spreekt en nu over vruchtholte zonder iets er in? Heeft iemand ervaring zowel posi als neg? Rhanks meiden voor het tijd nemen van het lezen van mijn bericht...ben enorm inzeker, en bang dat dit inze 3e miskraam wordt na 13 terug plaatsingen xxx
Geen ervaring, maar lijkt me erg vreemd dat er de ene week wel wat te zien is in de vruchtzak en de week erna niets. Dat heb ik in ieder geval nog niet eerder gelezen. Sowieso is het niet aan te raden dat er voor 8 weken een zwangerschap wordt afgebroken. Dat raadt iedereen af. Ook vind ik het raar dat je gyn zegt dat er van late innesteling geen sprake kan zijn. Ze plaatsen het wel terug.. dus die datum weten ze.. maar hoe lang het precies duurt voor het ingenesteld is.. dat kunnen ze niet zeggen. Zoals je dat ook bij een natuurlijke zwangerschap niet kan. Het enige wat ik je mee kan geven is probeer positief te blijven.. positiviteit helpt meer dan de stress. Hoewel dat makkelijk gezegd is.. ik weet het.. En laat sowieso niets doen tot jij er zelf van overtuigd bent dat het niet goed is. Heel veel sterkte de komende dagen.. en laat je wat weten maandag?
Heb je ook niet een foto meegkregen? Zo niet.. vraag die dan maandag wel.. dan kun je zelf steeds kijken en vergelijken..
Thanks meis, Idd wil ik het niet zomaar afbreken ik wil echt het zekere voor het onzekere weten...zou dat nooit over mn ♥ verkrijgen. Vondt de echo van 5.3 weken duidelijker als gidteren was ook een ander kamer en ander echo aparaat. Ben in staat om na het ziekenhuis te rijden en daar een echo te laten doen, die was mdt mn mk ook veel veel veel duidelijker. Jullie horen maandag avond meer van me xxx
Maanvlinder, Nee nu nirt meegekregen...vorige keer kreeg ik die wel en nu niet. Zal het maandag wel vragen...xxx thanks voor de tip
Echo in een zkh is sowieso geen slecht idee. Vaak is de apparatuur daar beter en zijn ze meer ervaren. Meestal dan. Ik hoop in ieder geval heeeeel erg voor je dat het gewoon een verkeerde echo is geweest.. en duim voor je dat het toch goed is! Sterkte xx
Vind het idd voorbarig om dan gelijk af te breken, zou eerstkijken of het uit zichzelf komt. Maar je hcg is niet super gestegen he, denk dat t lastig gaat worden 😞 sterkte
Idd is mijn hcg niet super verdubbels. Maar met miskraam van 8 weken was t hoogste op 6 weken 740 maar wel een kloppend hartje. Tja ik heb ook totaal geen symptomen en de vorige keer wel. Maarja t is afwachten...en wachten duurdt altijd zo verrekes lang haha xxx
Ha dames, Net een echo gehad maar nog te klein. De gyn zag een hartslag maar de hartslag was veelste traag of mn eigen hartslag. As donderdag ochtend terug.....de echo is O onduidelijj maar ik zal hem ff toevoegen xxx
Geeft niks.. Ja het is wel een kleine vruchtzak. Bij mij was hij idd groter. Maar we gaan t weer afwachten tot donderdag.. ik hoop zo voor je dat het een beginnend hartje is.. echt.. leef zo met je mee.. xx