vruchtholte te klein

Discussie in 'Miskraam' gestart door flower1983, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Oh vreselijk wat een spanning, ik duim mee!

2. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Thanks anzza

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Flower je verhaal gelezen en meis wat zit jij in spanning!!! K gun t je zo!!! Duim heel hard nee voor je! Ben zo benieuwd hoop zo dat t goed gaat!

4. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Net echo gehad, hartje klopte goed geen twijfel mogelijk zei de gyn. Alleen loop ik wel een week achter...dus blijft het hopen en onzeker. Over n week terug....ben nu al bang voor die echo maar we blijven hopen xxx

5. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yes! Gefeliciteerd flower! Ik ben ontzettend blij voor je! Ik snap dat je opziet tegen de volgende echo, maar probeer hier ook een beetje van te genieten meis.. Ben echt heeeel blij voor je!

6. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL

Thanks lieve maanvlinder, we gaan idd proberen te genieten van deze kleine mijlpaal op na volgende week xxx

7. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Wat een spanning, Maar dit op zich is natuurlijk heel erg goed! Een kloppend hartje! Geweldig nieuws! Op naar een goede echo volgende week! Ik duim hard met je mee.

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Flower wat fijn dat het hartje goed klopt dat is alvast een heel goed begin. Ik duim door voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Probeer ervan te genieten ondanks de spanning.

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Super flouwer!!! Blijft nog spannend maar op naar volgende echo! Blijf je volgen!

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga je ook volgen...dit MOET gewoon goed aflopen!!

Sterkte met de tijd uitzitten !!!

11. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend zeg!!

12. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha lieve dames,

Dank jullie allemaal...hoe gaat het met jullie?

Tja met mij gaat het best...met vlagen misselijk gedurende dag. Maar waar ik me wel druk en zorgen om maak is dat ik met vlagen echt enorme buikpijn heb. Soms voor 2 minuten soms een uur lang, het zijn geen krampen maar wel heftige pijn. Zat op zondag nacht heb ik er niet door kunnen slapen. Uiteindelijk een cracker gegeten en toen wel in slaap gevallen. MN buik zet savonds ook flink uit...zo 4 cm en dat terweil ik nog zo pril zwanger ben. Ben echt heel zenuwachtig voor de echo as donderdag.

Herkennen jullie ook buikpijn zonder dat het een teken van misgaan is?

Xxxxx

13. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Flower,

Ik heb bij mijn MA geen buikpijn gehad. Omdat het wordt opgewekt (pillen, curetage) wordt het vruchtje al verwijderd voordat je lichaam eraan begint.

Bij mijn miskramen heb ik wel buikpijn gehad, maar pas nadat ik al een paar dagen bloedverlies had gehad. De buikpijn komt pas op het moment dat het vruchtje echt uitgedreven wordt.

Ik zou dus bij buikpijn, zonder bloedverlies, eerder denken aan de baarmoeder die zich nog steeds aan het aanpassen is aan de nieuwe situatie.
    Ik wil natuurlijk ook geen valse hoop geven en iedereen is weer anders. Maar als buitenstaander lijkt het me geen slecht teken ! (Als "binnenstaander" vind ik ook elk pijntje verontrustend, net als de afwezigheid van pijntjes... ;) )

14. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    haha leuk we denken t zelfde ala binnenstaande...maar ik had idd bij mn mk totaal geen pijn was alleen ontzettend misselijk. Had totaal nuet verwacht dat tien het hartje gestopt was. Ik hoop maar dat het aan de groeiende baarmoeder ligt. Tja ik weet als ik de kliniek morgen bel dan mag ik echt wel komen doen ze niet moeilijk om. Maarja het is pas 5dgn na de laatste en ben bang dat ik maar een minimale groei zie...ons ukkie loopt al achter en ben te bang als ik teveel echos laat maken ik alleen maar onzekerde wordt xxxx thanks voor je reactie

15. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop echt heel erg dat je donderdag goed nieuws gaat krijgen.

Ik ben nu zelf mijn vragenlijstje voor de gyn aan overnemen op papier (heb overal losse krabbels staan) en heb er zojuist wat dingen afgeschrapt...zoals hcg, een vroege echo (ben net nog niet aan 5 weken) want inderdaad, je word er alleen maar weer extra onzeker van en uiteindelijk kun je er toch niks aan veranderen, helaas.

Ik zou dus ook maar donderdag afwachten....hoe moeilijk het ook is.....

Succes !

16. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL

Thanks meis...je start is gemaakt...t eerste trimester duurt zo lang bij jezelf. Bij een ander vindt ik het altijd zo snel gaan maar bij jezelf pffff. Meis toi toi toi bij de gyn. Tja ik vondt de vroege echo van 5 weken niet erg ivm uitsluiten bbz maar daarna echt een hel....en hcg oke hij was weer laar bij me maar uiteindelijk toch omhoog gegaan maar ook dat is geen garantie. Vorige keer had ik met 6wk een hcg van 740 en duidelijk een ukkie in me....nu met 6 weken hcg 1800 of 5128 ligt eraan als ik met mn achterstand blijf lopen maar nog steeda geen garantie op positieve berichten. Tja ergens denk ik maar buikpijn had ik yoen niet dus hopelijk is het iets goed....en nu maar hopen dat t snel donderdag avond is xxx

17. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Flower, heeeeeeeel veel succes voor morgen! (en voor vannacht, want zal wel niet lekker slapen worden ;) ).
    Ik hoop dat je een mooi knipperlichtje mag zien en/of horen !!

18. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Dankje eef, dat is erg lief....ik hoop dat er idd nog steeds een hartje klopt als een tierelier en misschien mogen en kunnen we het horen? De vorige keer gezen dus weet totaal niet vanaf wanneer het te horen is. Ik hoop dat de kleine kruimel ook goed gegroeid is...het laat me niet echt los.

oke er was een mooi een heel mooi hartje, maar embryo liep een week achter en was maar 7mm....we blijven positief en hopen maar pfff ben blij als ik morgen avond o 18:55 uur een hele mooie echo zie en hartje mag horen xxx

19. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Poeh ! Dat is laat! Dus morgen nog een hele dag duimen draaien.
    Hoever ben je dan morgen, hoeveel weken en dagen?

20. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Eef als ik via de terugplaatsing tel en de gyn ook telde zou ik 8.3 weken zijn...vorige week was ik 7.3 maar zei de gyn dat ik nu 6.2 weken zwanger was en het zou kunnen dat ik een late delay ofzoiets gehad heb. Maar bljft gissen...vorige week klopte het hartje goed en ik hoop dat het nu ook nog steeds super goed tikt en dat de achterstand enigzins bijgetroken is dat geeft me toch wel meer vertrouwen op een goede afloop....maar het blijft gissen...morgenavond zullen we meer weten xxx

Deel Deze Pagina