vruchtholte te klein

Discussie in 'Miskraam' gestart door flower1983, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ik had inderdaad ook PCOS klachten door de insulineresistentie en de kans op een slecht eitje is met zoveel eitjes natuurlijk ook groter. Of de miskramen daardoor komen weet ik niet, er is nooit iets aangetoond, "gewoon" domme pech waarschijnlijk.

Jeetje zeg, toch heb jij ook al flink wat achter de rug. Maar wat bloedverlies kan toch wel bij een goede zwangerschap hoor, ik heb het deze zwangerschap ook gehad. Kan een innestellingsbloeding zijn. En dat het gestopt is, is toch een goed teken! Laat je weten hoe je hcg was? Heb toch nog steeds goede hoop voor je!

2. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn hcg resultaten binnen en er is geen twijfel mogelijk hoor. Het was maar 1500. Aangezien ik al bijna meer dan een week minder tot geen symptomen meer heb, denk ik dat mijn waarde in het begin echt wel goed gestegen was. Maar ja...daar heb ik verder uiteindelijk ook niks aan ;)

Dus...nu afwachten tot het doorzet en weer opnieuw beginnen....

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eef: is die waarde te laag voor de periode dan? Klinkt toch niet als een slechte uitslag. Maar als het inderdaad zeker niet goed is dan hoop ik voor je dat het snel doorzet zodat jullie weer verder kunnen.

4. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoontje had ik die waarde al 2 dagen na NOD. Dit keer ben ik al 1,5 week na NOD.
    Stop dus nu met progesteron zodat ik het niet onnodig lang ga rekken....

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eef: kan het niet gewoon minder snel stijgen? Wat zeiden ze er in het ziekenhuis van?

6. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben hiervoor niet naar het ziekenhuis geweest, maar heb een verwijsbriefje gehad van mijn huisarts. Ik heb er ook in willen geloven omdat het bloeden was gestopt. Maar het verdwijnen van de symptomen, het bloedverlies....en dan nu ook de lage waarde....ik moet me er nu gewoon bij neerleggen....
    Ben dus nu verder aan het lezen over amh, het aantal eicellen bij de echo etc. De ene zegt dat een lage amh (0,7) ook lage kwaliteit betekent. De ander zegt weer van niet. Ook lijkt een totaal van 12 cellen over mijn 2 eierstokken niet slecht. Hoe kom ik dan aan die lage amh waarde? Misschien is het ergens hormonaal ontregeld en krijg ik daar ook de miskramen van....Ik blijf verder zoeken naar theorien ;)

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Eef: als je het echt zeker weet... 12 eicellen is inderdaad heel netjes. Heb geen verstand van dat soort dingen, maar verder zou ik na al die jaren bijna zelf gynaecoloog worden haha. Succes met je theorieën!

8. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Ja, er lopen hier heel wat nieuwe, ongediplomeerde maar kundige gyn's rond!! :D

Flower: hoe gaat het met je? Zie je erg op tegen vrijdag? Heb je al antwoord van je eigen gyn over het baarmoederonderzoek?
    Op aandringen he !

Deel Deze Pagina