Lieve meiden. Ik heb sinds gisteren rechts pijn. Het voelt alsof ik een eisprong heb daar. Vandaag is het erger geworden en zit het aan dezelfde kant in m'n zij en rug. Ik maak me toch wel een beetje zorgen en ben er al de hele dag mee bezig. Ik zit erover te denken om morgen de vk te bellen in de hoop dat ze willen kijken of de zwangerschap op de goede plek zit. Ik weet dat er verder nog niets te zien is maar het gaat mij echt om de locatie. Zouden jullie hetzelfde doen in mijn schoenen? Heeft iemand ervaring met iets soortgelijks?
Hier hetzelfde gevoel gehad. Ook pril zwanger en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in mijn voorgeschiedenis. Bij echo bleek het kindje toch echt in mijn baarmoeder te zitten. Niets aan de hand dus. Het is nu ook nog te vroeg voor een echo. Is er een specifieke reden dat je zo bang bent voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Ik had in het begin van mijn zwangerschap ook heel veel buikpijn en nu af en toe nog wel eens.. Was er ook bang voor en heb het aangegeven, ze hebben bij mij met 8 weken de eerste echo gemaakt maar ik wist het ook pas met 6 weken. Alles was en is gewoon helemaal goed. Bij twijfel altijd bellen meid
Echt vreselijk hoe onzeker je tijdens een zwangerschap kan zijn. Dit is de derde maar het word echt niet minder...
Het kan zijn dat je een follikelcyste hebt. Die heb ik sowieso regelmatig, maar tijdens de zwangerschap worden ze groter. Dit is nodig voor de vrucht en verdwijnt vanzelf wanneer de placenta het overneemt. Dit kan precies de klachten geven die jij voelt.
Dit. Zelf ook gehad. Probeer niet direct aan het ergste te denken Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap komt ook vaak met aanhoudend bloedverlies en late positieve testen. Hoeft niet, maar er zijn dus ook andere verklaringen voor je pijn. Rustig blijven en na laten kijken
De vk rijd nu visites en daarna kan ik langskomen voor een echo. Ze zei ook dat ze niet kan voorspellen of er een miskraam aan komt want dat zou kunnen. En dat snap ik. Maar ze gaat kijken of het op de goede plek zit.
Hopelijk kan je vk wat op de echo zien. Het is nog zo pril, bij mij was er toen alleen nog maar verdikt slijm te zien, met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ooit gehad te hebben schrok ik toen ook wel want de vk zei t kan dus ook ergens anders zitten... heb nog maar 1 eierstok dus behoorlijk geschrokken. Week later een net beginnend kloppend hartje te zien in de baarmoeder. Dus ook als ze niks kan zien op de echo niet meteen bang zijn.
Fijn dat je een echo krijgt! Hoop dat ze wat kunnen zien en dat je gerustgesteld wordt. Herken het gevoel dus wel, bij mij is het inderdaad een follikel cyste. Eerder ook wel gehad en verdwijnt ook weer.
Het zit op de goede plaats gelukkig! Omdat dit m'n derde is zegt ze dat m'n bandenpijn ook een stuk erger is.