Hoi dames Een plastische vraag. Misschien herkent iemand dit. Ik zit in ronde 2 na bevalling van onze dochter met 14w. Eerste cyclus 30d en drie dagen heel licht bloedverlies. Vandaag NOD van ronde 2. Gisteren test gedaan en spierwit. Veel krampen en 1 veeg bloedverlies. Deze ochtend een slijmprop verloren maar daarna op mn wcpapier een soort mini framboosje dat vrij hard was. Niet slijmerig maar meer zoals een vingertopje, kon het wat indrukken maar zeker niet “pletten”. Sorry voor alle viezigheid. Ik heb zo’n weefsel nog nooit gezien. Ik denk nu van, was dat misschien een vruchtje van 4weken oud? Maar dan had ik toch sowieso een streepje op mijn test moeten hebben/HCG in mn bloed? Er was geen twijfel mogelijk, echt omowit. Denk dat ik gewoon graag wil horen dat het nog restweefsel was van mijn Bevalling van 2m geleden, dat het geen vruchtje kan geweest zijn,.. ook al maakt het nu niks meer uit. Maar toch. Denk dat jullie het hier wel zullen begrijpen. Benieuwd naar jullie ervaringen.
Een vruchtje van 4 weken is zo klein als een maanzaadje ongeveer. Ik denk dus niet dat het een vruchtje was. Ook maak je HCG aan totdat je het vruchtje verliest. Ik denk dus dat je in geval van een zwangerschap op zijn minst een vaag streepje had moeten zien op de test. Wellicht is het dan toch een stukje restweefsel geweest inderdaad. Wat een heftige tijd heb je achter de rug. Hopelijk ben je snel weer zwanger van een gezond kindje!
Bedankt Ja ik had ook een streep(je) verwacht dan denk ik.. vond het gewoon erg schrikken. Vraag me gewoon af of dat nog van mijn zwangerschap kan zijn. Dan zat dat weefsel er wel al sinds 8/12… vraag me gewoon af of het kan.
Je menstruaties na een miskraam of vroeggeboorte kunnen nog een tijdje anders zijn dan gewend met stolseltjes ed.. Wat naar wat jullie hebben moeten meemaken. Sterkte en hopenlijk gauw een gezonde zwangerschap.