Lieve meiden, Voordat ik zwanger raakte van onze zoon, heb ik 2 miskramen gehad. Onze kleine is nu 1 jaar, en we denken erover om voor nr 2 te gaan. Ik ben alleen zo bang dat het weer eerst een paar keer mis gaat, voordat het raak is. Of erger: dat het helemaal niet meer lukt. Zijn er meiden die ook meerdere miskramen hebben gehad, en deze angst kennen? En zijn jullie zonder problemen weer zwanger geraakt of was je angst terecht? Liefs, Croky
ik heb maar 1 miskraam gehad en voor ik zwanger raakte van mijn dochter heb ook nog een zoon van bijna 4 toen kwam mijn miskraam en na 13 maanden was ik zwanger van mijn meisje ik heb 20 weken lang in angst geleeft en ik denk dat je dat altijd stiekem met je mee zal blijven dragen we gaan nu ook voor een 3e en de angst is er weer.. succes meis en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt..
heb eerst 3 miskramen gehad, toen een gezonde dochter gekregen in 2008. Daarna weer een miskraam, bij 1e controle bij 8weken kloptte het hartje nog, bij 12weken niet meer. Nu weer zwanger!!!en ben al op de helft
De angst is dus herkenbaar... jammer eigenlijk hè, onbevangen zwanger zijn zal er voor ons dus nooit meer in zitten...
Mijn miskraam (16 weken) is nog niet zo lang geleden, maar ik haal me nu al allerlei horrorscenario's in mijn hoofd voor de volgende zwangerschappen... Volgens mij worden die eerste maanden een hel! Ik troost mezelf maar met het feit dat het blijkbaar wel KAN, aangezien ik al een gezond kereltje heb. Het zal waarschijnlijk pure pech zijn geweest. Maar ik denk inderdaad niet dat ik ooit nog een zorgeloze zwangerschap zal hebben...