Vruchtje gestopt met groeien. Curettage (Breda)?

Discussie in 'Miskraam' gestart door prulletje2, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oke, net de echo gehad. De vruchtzak was wel groter, maar het vruchtje nog hetzelfde, geen hartje, nog geen vorm van een kindje, niks. Morgen mag ik al voor de curettage. Lekker snel in elk geval. Ik krijg een arts die ik al eens eerder gezien heb. Verder nog allemaal gesprekken gehad met de anesthesie, verpleegkundigen e.d. en ze waren allemaal heel vriendelijk en meelevend en zeiden meteen dat het allemaal heel erg was en niet niks en veel emoties en dergelijke. Dat vond ik heel lief en heel netjes. Laten we hopen dat het morgen ook zo gaat.
    Ik moet morgenochtend nuchter komen en dan is het even afwachten wanneer ik aan de beurt ben, want spoedgevallen gaan voor. Ik krijg narcose. Ik kon ook kiezen voor een ruggenprik maar dat raadde de anesthesiemedewerker me eigenlijk al meteen af. Maar narcose vind ik zelf prima. Vind het wel doodeng. Ik ben nooit ziek, heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen, nog nooit geopereerd, niks. Dus ik heb ze wel de hemd van het lijf gevraagd geloof ik, maar ze gaven overal vriendelijk antwoord op. Heb er wel een goed gevoel over. Kunnen we eindelijk hopelijk verder morgen.

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    He meid. Het ging bij mij echt precies zo. Kon de dag nadat ik bij de gyn was geweest ook al terecht voor curettage. Ik vond het heel fijn dat het zo snel kon. Al moet ik wel zeggen dat ik het onderschat heb. Dan doel ik vooral op emotionele zin. Ik dacht: als het eruit is ben ik heel opgelucht en kan ik verder. Maar toen kwam eigenlijk het echte verdriet pas. Maar goed, iedereen is anders, dus mijn ervaring zegt ook niet alles.

Ik heb ook direct gesprekken gehad met de anesthesist en verpleegkundige en ik heb ook de ervaring dat ze erg vriendelijk en meelevend waren. Dat is echt super fijn, want het is al zwaar genoeg.

Ik hoop dat de curettage je mee gaat vallen en dat je lekker snel weer thuis bent.

Veel liefs!

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja, maar ik had het natuurlijk al een week uitgesteld he. Ik wist eigenlijk vorige week al dat het niet goed was. Maar toen wilde ik nog niks weten van curettage of andere manieren van weghalen. Heb eerst een week goed uitgehuild. Nu denk ik wel dat ik er klaar voor ben. Oke het blijft k*t natuurlijk, maar goed, het is niet anders.

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik zeg ook niet dat het bij jou zo is hoor. Ik wist ook al een week dat het niet goed zat voor ik over ging op curettage. Moest na de eerste echo ook eerst een week afwachten. Het kan heel goed zijn dat het meevalt, wilde alleen mijn ervaring met je delen. Ieder mens is anders gelukkig, anders is het ook zo saai;)

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nee dat snap ik hoor. Ik hoop echt dat het me bespaard blijft. Ik heb al zoveel gehuild. Soms kan huilen even lekker opluchten, maar na zoveel huilen wil je ook wel eens dat het stopt. Dat verdriet doet zo'n pijn. Ik wil nu gewoon weer leuke dingen. Hoop echt dat dat gaat lukken.

6. migske

migske Niet meer actief

leef erg met je mee lieve prulletje...
    :(

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    dank je :)

8. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Prulletje,

Ik was benieuwd hoe het met je ging! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Hopelijk kunnen jullie het op een gegeven moment een plekje geven!!

Hopelijk verloopt alles voorspoedig morgen. Succes en knuffel!

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    dankjewel allemaal :)

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ja, ik snap het. Het is ook vreselijk! Hoop ook dat het je bespaard blijft. Maar schrik er iig niet van als het wel gebeurt.

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte vandaag Prulletje! Hoe laat moet je?

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte prulletje !

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Sterkte meid!

14. migske

migske Niet meer actief

sterkte moppie! denk aan je hier staat een kaarsje hoor!

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Bedankt. Ik wil er verder even niet meer over praten.

16. migske

migske Niet meer actief

begrijpelijk sterkte de komende periode liefs

17. xxyvonxx

xxyvonxx Lid

20 jul 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieverd, sterkte... denk aan je. XXX