Afgelopen dinsdag 1 september overvallen met het leuke nieuws dat ik zwanger was (4weken). Totaal niet gepland maar totaal wel gewenst. Wat ontzettend leuk om mee te maken. Maar jammer genoeg mocht de blijdschap niet lang zijn. Gisteravond begon ik opeens bloed te verliezen met buikpijn. Het was nog licht dus dacht er niet zoveel van maar maakte me stiekem wel zorgen. Vandaag veel bloed verloren en de huisartsenpost gebeld wat ik moest doen. Die konden niks voor mij betekenen... Jeejtje wat voel ik me machteloos Ik heb nog niet echt stolsel verloren of iets dergelijks tot nu toe alleen helderrood bloed en echt wel buikpijn alsof ik ongesteld ben... Maandag maar even een verloskundige bellen.. wat een rot gevoel dat de eerste keer dat je een verloskundige belt gelijk met dit nieuws moet zijn. Ik moest dit even van me afschrijven...
Meid, wat ontzettend rot voor je. Met 4w3d zul je waarschijnlijk niet echt stolsels verliezen. Waarschijnlijk zal de vk je met 5-6 weken pas laten komen, om te kijken of er nog iets zit of dat de baarmoeder schoon is. Heel veel sterkte hoor!
Hey, ik wil je veel sterkte wensen. ook ik heb in februari een miskraam gehad. Ook mijn eerste zwangerschap. Neem je tijd om dit te verwerken maar laat zeker de moed niet zakken!
Wat verdrietig. Ik weet nog goed hoe ik me voelde destijds. Mij werd verteld dat miskramen bij de eerste zwangerschap vaak voorkomen, alsof het lichaam nog moet wennen aan het zwanger zijn. Ik was daarna gelijk weer zwanger. Deze dame is nu al 6.