Wel of niet een miskraam ?? :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door mapaa, 5 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zo twijfelachtig en zenu slopend.
    Met 7 weken bruin bloedverlies gehad, amper bloed, alleen met slijmverlies of vegen. Vk denkt dat het kwam door het kokhalsen, heb behoorlijk last van misselijkheid en overgeven gehad.
    Afgelopen dinsdagavond een mooie echo gehad bij de vk. KIndje zag er heel goed uit en hartje was meteen te vinden en klopte goed door. KIndje was op 9 weken en 1 dag gezet. donderdag weer licht bruinbloedverlies gehad.

Vanavond tijdens het bedbrengen van mijn zoontje voelde ik ineens een stroming tussen mijn benen en ben ik meteen naar de wc gerend. Ja hoor mijn onderbroek en inlegkruisje zat helemaal vol met rood bloedverlies..... zou dit een begin aan een miskraam zijn?? Ik ben maar huilend naar mijn man gegaan .... ik kan het gewoon niet begrijpen .... kindje deed het zo goed en echo was zo erg duidelijk, vk was zelfs heel tevreden met het echo en zei de kans van een mk heel klein was nu. Oh dit is zo slopend, heb geen buikkrampen maar wel een zeurend gevoel in mijn buik voel oom de hele middag iets bubbelen daarbinnen.

Iemand anders dit meegemaakt?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Als je het bloed echt voelde stromen is vaak geen goed teken. Met een mk met jouw termijn zul je echter wel stolsels en een vruchtje moeten verliezen als het doorzet. Ook na een goede echo is er kans dat t misgaat. Heb die ervaring zelf ook helaas..
    Heb je je vk gebeld?

Hoop voor je dat t meevalt en je een hematoom oid hebt.

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Het hoeft nog steeds niet foute boel te zijn hoor! Ken genoeg meiden die flinke bloedingen hadden waar het toch goed is gegaan...

Kan een hematoom zijn die zich leegt of een gevoelige bm mond.. Ik had ook een bloeding met 14 weken maar dat kwam omdat de placenta voor de bmm lag...

Kan je de vk niet bellen?

4. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid kan twee kanten op maar hoeft zeker nog geen mk te zijn! Zou wel even een echo laten maken en even de vk bellen!

Sterkte! Hopelijk is het nog allemaal nog in orde

5. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het helaas twee keer meegemaakt. Bij mij zei de vk ook dat de kans dat het nog mis zou gaan heel klein was. Maar ik ken ook veel verhalen waarbij het wel goed ging. Sterkte!

6. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Daar was ik weer, heb 3/4 uurtjes flink bloed verlies gehad zaterdagavond en zondag maar klein beetjes bruine bloed. Vanochtend inderdaad de vk gebeld en mag vanmiddag voor een echo, hopen dat kindje nog goed zit en dat het wat anders was.
    ZO zenuwachtig!

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat spannend zeg! Ben je ook stolsels verloren oid?

Ik duim voor je dat alles in orde blijkt!

8. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja helaas wel butterfly nova.
    Ik ga ervan uit van het ergste.
    Ik ben heel benieuwd!

9. Carolien1981

9 jan 2015
    96
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dit ook mee gemaakt.
    Eerst wat bruinverlies, toen weer niks. Met 7 weken echt een flinke plas bloed verloren, dacht toen het is over.

Kreeg een extra echo, maar alles was prima in orde. Nu inmiddels 38 weken en 5 dagen zwanger, dus het kan ook gewoon goed gaan!

Succes!

10. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Je hebt geen buikpijn...het zou een hematoom kunnen zijn, dat is een bloeduitstorting. Als deze leeg loopt heb je flink wat bloedverlies wat daarna weer stopt, precies zoals jij omschrijft.

Oh...ook stolsels verloren lees ik nu...mmm...hoop op het beste voor je...

11. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hè bah wat spannend zeg. Wens je heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je een goeie echo zal hebben! Xx

12. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oooooh wat een opluchting! Kindje doet het ontzettend goed nog. Hartje klonk heel gezond, zelfs aan het bewegen. Vk heeft het kindje van alle kanten bekeken en er lijkt helemaal niks aan de hand te zijn met hem/haar. Ze denken dat ik een wond heb buiten de baarmoeder en dat die opengebarst was. Het kan nogmaals gebeuren maar dan moet ik alles bewaren ervan zodat hun het kunnen kijken/observeren.

Heeft dus helemaal niks met kindje te maken, wat groeit een kindje snel in een week trouwens, maakt me erg blij en gerustgesteld.

13. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gelukkig meid! Het klonk al niet echt als een mk. Lekker rustig aan en genieten van je goede echo!

14. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoop niet dat je te vaak dit soort dingen moet meemaken. Wat een schrik.

15. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oh wat fijn om te lezen!! Hopen dat het niet nog een keer gebeurt en dat je een beetje kunt gaan genieten..

16. Logan

Logan Niet meer actief

Oh wat fijn!! Wat een schrik he, zoveel bloed? Gelukkig heb je een mooie echo gezien.

17. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden,
    oh wat was het schrikken indd.
    Ben erg blij dat kindje het nog goed deed. Ik heb nu nog last van bruine bloedverlies maar vk hebben gezegd dat dat normaal is omdat ik zo een zware bloeding had. Waarschijnlijk is het heel gevoelig en zal wel even bruinverlies hebben.
    Voel wel pijn daar onderaan als ik mijn zoontje van 2 til dus moet dat maar op het minimaal houden.

Toen ik binnenging voor de echo durfte ik niet naar de scherm te kijken toen ze op zoek ging naar het kindje... mijn zoontje was er ook bij en riep heel hard kindje kindje en toen zette de vk het geluid aan en hij ging te keer gillen met blijschap.... toen kon ik het pas beseffen dat alles goed ging.... onze zoon wordt zeker een hele trotse groter broer.

18. karlijn

karlijn Niet meer actief

Wat een super nieuws zeg!! Geniet ervan! Xx

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat een opluchting! Konden ze op de echo niet zien dat er bloed buiten je baarmoeder zat oid?

20. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nee dat konden ze niet zien helaas. As het nog een keer gebeurt willen ze het verder onderzoeken maar momenteel geen medische verklaring ervoor. Wel erg fijn dat het niets met baby te maken heeft.

Deel Deze Pagina