vruchtje laag in de baarmoeder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happy, 29 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    heeft iemand hier ervaring mee?
    ik heb vanmorgen een echo gehad omdat ik woensdag een beetje bloed had en daarna tot nu aan toe veel bruin verlies..
    ben nu 5/6 weken..
    de dokter vertelde dat het vruchtje laag zat. en dat dit 2 dingen kan betekenen het kan zich proberen er uit te werken maar ook kan het nog hoger gaan zitten..
    heeft iemand dit gehad?
    kan er via google haast niets over vinden..

groetjes

2. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    rond 5 weken had ik bij mijn eerste zwangerschap ook veel "bruinverlies" maar ik weet niet meer of het vruchtje toen laag zat bij de spoedecho... ik moest vanaf toen wel rusten en zoveel mogelijk plat liggen... op 8weken ben ik echt bloed beginnen verliezen en toen is het misgelopen.. veel succes meid! Komt wel goed! Rust maar genoeg

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    om welke reden moest je rusten dan?
    dat hebben ze tegen mij niet gezegt..
    lastig hoor allemaal het liefst blijf ik ook de hele dag in bed maar dat kan helaas niet..
    en wat goed dat je nu weer goed zwanger bent van en mooi meisje. gefeliciteerd

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    dat heeft mijn gyna toen niet gezegd.. maar dat was totaal geen goei! Toen ik haar eerst belde zei ze vlak af madam ge moet nie zo in paniek zijn.. toen ik echt bloed begon te verliezen ben ik gewoon naar spoed gegaan en gelukkig kreeg ik toen een andere gyna.. toen was het nog 50/50.. vruchtje zat niet meer vast... 1week later moest ik terug naar mijn eerste gyna... die was redelijk grof en zei "ja madam alles is weg eh"... tot op de dag van vandaag kan ik niet meer in dat ziekenhuis komen!! Ik heb nu een veel betere gynaecoloog die ik bij het minste mag opbellen :) & ze volgt ook alles goed op, enige nadeel is dat dat ziekenhuis 45 min van hier is.. maar soit :)

5. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    jeetje wat onbeschoft zeg!!! die had een ander vak moeten kiezen..
    ja dan maar 45min reizen. alles voor je kindje toch?
    alleen wel lastig misschien als je moet bevallen in het ziekenhuis

6. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    vanaf het moment dat mijn water breekt of ik iets voel vertrek ik gewoon al naar het ziekenhuis! :) Ik ga niet zoals mijn schoonmoeder altijd "stoeft" eerst nog het hele huis schoonmaken! :D ;) Het zal wel een paar uurtjes duren eer ze er is maar dan ben ik tenminste daar!

Ik hoop dat jij een goede dokter hebt en dat ze u goed gaan opvolgen! :) Ter in blijven geloven eh meid! Alles komt wel in orde met u schattebolleke!

7. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    jaa gewoon gelijk gaan is indd het beste.. huisje kan je wel door een ander laten doen als jij aan het bevallen bent misschien..

dankjewel erg lief van je.. wij hopen en duimen ook de hele dag..

iemand anders hier ervaring mee nog?

groetjes

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Misschien dat je daardoor een laagliggende placenta krijgt? Op de plek van innesteling gaat de placenta ook groeien. Wacht rustig af en laat de verloskundige of gynaecoloog het je tzt uitleggen. In ieder geval gefeliciteerd!

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    kindje kan toch gewoon laag in de baarmoeder liggen? ik hoop voor je dat er niks aan de hand is!

sterkte met de onzekerheid de komende tijd.

10. Masika

Masika Niet meer actief

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar wilde je/jullie wel even laten weten dat ik mee duim! Na 6 jaar eindelijk zwanger en dan krijg je meteen al dit soort rotnieuws... :(

Mijn duimen draaien 24/7!

11. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ja en er zijn haast geen verhalen over. gelukkig maar misschien?
    4 april zou ik de 1e echo hebben deze gaat nu gewoon door ben heel benieuwd hoe en wat. wat een spanning..

ja 6jaar en dan nu dit..
    het is zo spontaan gekomen ik wil dat het blijft zitten zit is zo.n wonder..
    komt bijna wanhopig over eigenlijk..

bedankt

12. Kamelot

Kamelot Actief lid

15 feb 2013
    288
    0
    0
    psycholoog
    België
    sterkte!! Hopelijk blijft het goed gaan en kan je na 4 april opgelucht ademhalen en genieten...

13. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Tuurlijk mag je zo overkomen! Het is ook zo spannend en onzeker ik duim voor jullie!

14. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    dankje dames..
    kan nu weer niet slapen. piekeren piekeren en nog is piekeren pff..
    wel sinds gister avond niet meer zoveel bruin verlies.. dat geeft me ook hoop al weet ik dat het oud bloed is..

zo spannend allemaal laat het maar snel 4 april zijn..

hopelijk reageerd er nog iemand met ervaring..

groetjes en heel lief van jullie echt bedankt

15. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Misschien had de dokter (gynaecoloog?) beter niks kunnen zeggen want nu wordt je zo onzeker! Als het bloedverlies niet doorzet en bruinig blijft en je krijgt geen buikpijn of krampen zou ik proberen me niet druk te maken en dan wachten tot de 4e.
    Nogmaals het enige dat ik me zou kunnen bedenken is een placenta die straks laag komt te liggen als het zo is dat de innesteling laag is. Probeer je gedachten even op wat anders te zetten!

16. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ja het piekeren is gelukkig minder geworden. ik had ook het liefst van niets geweten. gelukkig hebben we morgen een beetje meer duidelijkheid hoop ik... duimen dus maar..
    nu op naar morgen ochtend.

verder helemaal niemand die dit ook had?

17. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Een mooi kloppend hartje zie ik!!!! Gefeliciteerd! Nog wat gezegd over dat lage zitten?

Deel Deze Pagina