Pfff wat een onzekerheid...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Stoffeltje, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Zaterdag had ik een licht positieve test en vandaag een knalpositieve test. Nu heb ik sinds gisteren roze/bruin bloedverlies met afvegen. Vanmiddag heb ik bloed mogen laten prikken en donderdag word ik dan weer teruggebeld door de fertiliteitsarts of ik genoeg hcg in mijn bloed heb en zo ja moet ik weer terug om bloed te prikken om dan te kijken of het hcg in stijgende of dalende lijn zit.

Het zou ons vierde kindje worden maar wat ben ik onzeker zeg. Wordt het een miskraam of niet? We hebben nu een jaar geprobeerd en ik was 14 maart naar de gyn geweest om de mmm in te gaan, net op de valreep heb ik dus een positieve test. Als dit een miskraam dreigt te worden moet ik ook weer minimaal 1 cyclus wachten voordat ze mijn hormoonwaardes in het bloed kunnen gaan bepalen en daar baal ik van.

Excuses voor mijn geklaag maar ik ben gewoon heel verdrietig en ik moest het even delen met iemand.

De bovenste test is van zaterdag op 10 dpo en de onderste is van vandaag op 13 dpo.
    P1150659.jpg

2. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Hij is wel mooi positief en je hoeft hier niet lang te zoeken naar topics die ondanks bloedverlies goede zwangerschappen hebben.

Ik heb na mijn waarschijnlijke innesteling een keertje een heel klein beetje bloedverlies gehad. Daarna heb ik iedere dag wel 100x mijn onderbroek gechecked (nooit meer een drupje). Ik heb pas 8 dagen daarna positief getest (daar voor durfde ik niet :D:D:D:D)

Veel succes!!!! Komt vast wel goed;) en klachten mag altijd....

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Stoffeltje, heel herkenbaar. Vorige week bruine afscheiding. Vooral als ik er met een wcpapiertje tegenaan drukte. Nu is dat weg en ben ik bang bij alle steken en krampen die ik voel. Kan je dus nietgeruststellen.

4. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Die eerste test was wel nog wat vroeg.. Maar die tweede is toch echt super.
    Misschien is t gewoon een beetje bruinverlies omdat je rond deze tijd ongi had moeten worden.. Ik zou proberen me geen zorgen te maken met zo'n test. En anders morgen nog eentje om te zien of ie donkerder is.. Good luck!

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    @DotjePK denk je dat het dan nu nog om een innesteling gaat bij mij?

@MiMully wanneer mag jij dan voor een echo gaan? Voor jou dus ook heel spannend. Ik heb dus niets in mijn inlegkruisje zitten alleen met afvegen heb ik het iedere keer.

@Summer1987 eigenlijk wil donderdag pas weer testen. Ik heb begrepen dat HCG om de dag verdubbelt. Tenzij de arts vandaag zo'n laag HCG gehalte heeft gevonden dat het geen nut heeft om te testen. Maar goed misschien is het dan juist een bevestiging voor me als de testen lichter worden.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    komt heel vaak voor dat er nog oud bloedverlies komt.
    Hoeft niks te betekenen, ik duim voor je

7. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Geen idee, kan dus ook oud bloed zijn van je innesteling.... , je krijgt er helaas geen briefje bij ;)....

Maar er zijn echt onwijs veel topics over bloedingen in het begin, en ik heb de indruk dat het bij jou maar een heel klein beetje was 1x... (toch?)

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Vanaf gistermiddag een beetje roze bij het afvegen na toiletbezoek en vandaag de hele dag al bruinverlies bij afvegen. Er zit niets in mijn inlegkruisje. Maar goed, er zit niets anders op dan afwachten. Ik voel me echt zo'n muts, zwanger van mijn vierde kindje en dan zo onzeker. Misschien wil ik wel te graag...

9. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Pfffff, ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Afwachten..... succes!!!!
    Ik hoop dat je over een paar weken een mooi kloppend hartje ziet:D

10. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    P1150706.jpg

De onderste is mijn test van vandaag. Blijven jullie duimen?

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik blijf voor je duimen!
    Maar vind de test van vandaag er erg goed uitzien:D

12. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Dankjewel! Morgenvroeg moet ik weer bloedprikken en dan wordt ik morgenmiddag teruggebeld over de uitslag.

13. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb ook al verschillende keren wat oud bloed verloren en ven morgen 9 weken can mijn derde kindje. Hoe was de test vandaag? Xxx

14. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Fijn om ook positieve verhalen te horen!

Mijn HCG was vandaag gestegen naar 1390. Volgende week donderdag krijg ik een echo om te kijken of het op de goede plek zit.

15. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Het zit op de goede plek. Er was een vruchtzakje te zien conform zwangerschapsduur. Vooralsnog ziet alles er positief uit.

Deel Deze Pagina