4 weken over tijd vorige week test negatief

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lindyy, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindyy

lindyy Lid

13 sep 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begin mei ben ik gestopt met de pil. De eerste paar keren was ik elke keer precies na 3 weken ongesteld. In de week van 28 juli ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Ik heb alle symptomen van ongesteld gehad in de week dat ik het weer zou moeten worden, zweten, buikkrampen, enzovoort. Maar er kwam niks. Afgelopen donderdag dacht ik ook dat ik het zou worden, buikpijn en zere benen. Weer niks. Als het goed is zou ik het deze week weer moeten worden. Er zijn mensen die zeggen dat ik aan het ontpillen ben zou heel goed kunnen. Sommige mensen zeggen zwanger. Vorige week heb ik een test gedaan maar komt niks uit. Nu duurt het toch wel heel lang en weet ik het zelf niet meer.

2. lindyy

lindyy Lid

13 sep 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er ieman die mij advies kan geven of mij kan uitleggen hoe dit kan?

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

het kan inderdaad aan het ontpillen liggen. Soms heeft het lichaam echt even de tijd nodig om weer in een normale cyclus te komen. Ik zou je aanraden het nog heel even af te wachten. Ben je volgende maand nog niet ongesteld geworden, dan zou ik je adviseren om langs de huisarts te gaan. Succes!

Groetjes Monique

4. lindyy

lindyy Lid

13 sep 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik wacht nog even af. Mijn buik word wel steeds dikker. Ik heb wel weer buikpijn gehad en rugpijn , ben chagerijnig geweest! Zo gek!

5. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Het lijkt wel of je wel de symptomen hebt van een menstruatie zonder bloedverlies. Vervelend hoor! Als je zo'n onrustig gevoel hierover blijft houden, zou ik je aanraden toch eerder naar de huisarts te gaan. Succes!

Groetjes Monique

6. lindyy

lindyy Lid

13 sep 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad ik heb alle symptomen precies op de dagen dat ik het zou moeten worden. Buikpijn, zere benen, zere rug, zweten ,zere rug enzo. Ik ben nu in totaal 9 weken niet ongesteld geweest waarvan ik nu 6 weken overtijd zou zijn

7. lindyy

lindyy Lid

13 sep 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen een positiefe test! Zit helemaal te trillen. Gisteravond wel sex gehad en begin nu te twijfellen of dit test kan beinvloeden

8. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Zie het antwoord op je vorige vraag;)

Deel Deze Pagina