Vruchtje minder groot dan verwacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Brix, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb het ook gehad! Heb ruim een week voor NOD positief getest :$, wel heel licht (zie album). Ik dacht dat ik verder was en op mn NOD teste :(..
    Bij de eerste echo ruim een week teruggezet. En nu 15 weken zwanger.

En wat iemand hier ook al eerder zei, het is de eerste periode echt heel moeilijk meten, het gaat om mm. Dat had de gyn mij op het hart gedrukt!

Oja voor ik het vergeet GEFELICITEERD!!!

Liefs

2. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Bedankt voor alle reacties!

Ik zal even een update geven. Vandaag heb ik mijn termijnecho gehad. Het vruchtje was nu 3,16 cm, passend bij 9+6. Het vruchtje is dus goed gegroeid, gewoon met een weekje achterstand mee (ik had berekend nu 10+6 te zijn). Het was blijkbaar dus toch een late of lange innesteling geweest, want het groeit goed.

Ik ga nu lekker genieten van mijn zwangerschap!

3. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Kijk dat is goed nieuws, geniet er lekker van!

4. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Toppie! Geniet ervan!

5. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Gefeliciteerd Brix! Beetje late reactie maar ik heb dit precies zo gehad bij mijn eerste zwangerschap. Volgens mijn echoscopiste was er sprake van een zogenaamde diapauze (leuk voor google); een tijdelijke pauze in de ontwikkeling. Niets aan de hand!

6. Bri

Bri Niet meer actief

Nu al eigenwijs he, die kleine van jou! Kan niet, wat is dat? Ik volg gewoon lekker m'n eigen schema en niet dat van de vk of van mama.

Gefeliciteerd met je mooie echo en met je eigenwijsje.

7. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Wat goed gefeliciteerd! :)

Het is idd iets wat je vaak hoort, en ook dat er slecht gemeten wordt in het begin. hier had mn eerste met 12 weken een week achterstand ingehaald die we meten met 8 weken. (meting zei toen 7) ik had ook mn eisprong gevonden met ovutesten enzo.

En mijn VK heeft een echobureau dus das over t algemeen een beter apparaat ;)

Al heeft ze nu net een nieuwe en ik zag t verschil wel echt duidelijk bij deze uk zeg!

Lekker genieten dus! en ideaal dat je man dat kan, heb je nu niet de neiging elke week ff te spieken?! ik zou m echt "misbruiken" zon man :):D

Deel Deze Pagina