Gewoon een vraagje mbt geslacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Danielle1982, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vraag mij wat af. Gisteren een goede (gelukkig!) 20 weken echo mogen hebben. Wij hebben aangegeven het geslacht niet te willen weten.
    Nu was het bij onze zoon zo dat wij moesten wegkijken toen ze naar het geslacht ging kijken, of deze goed ontwikkeld was.
    Maar deze keer hebben wij helemaal niet weg hoeven te kijken, en op het formulier te zien is het wel beoordeeld.

Is het dan zo slecht te zien voor leken? Dat het geslacht wel in beeld is geweest, maar wij het niet hebben kunnen herkennen?

2. Flensje1979

Flensje1979 Actief lid

31 aug 2010
    130
    0
    0
    Noord Holland
    Misschien is het zo snel gegaan dat je het niet eens door had? Ik vind het wel knap dat je het geslacht niet wilt weten. Ik ben daar te ongeduldig door en het lijkt mij ook heel erg mooi om er pas bij de bevalling achter te komen

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wat knap dat je het geslacht niet wilt weten ;)

en gelukkig een goede echo !

4. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vond het bij onze zoon echt een "toetje". En ik vind het dromen nu heerlijk.. Stel dat het een broertje voor onze jongen wordt, zal hij dan ook lijken op hem? Of zou een meisje ook een kopietje van onze zoon kunnen zijn? Of zal ze dan op mij lijken precies?
    Nee, ik vind het heerlijk het niet te weten, al had ik wel ff getwijfeld hoor!

En nog een reden dat we het niet willen weten is dat ik bang ben, me te zullen verraden aan andere mensen. Het lijkt me niet leuk dat zij het dan ook zullen weten, terwijl ik dat niet wil. Vandaar deze keuze! :)

5. Flensje1979

Flensje1979 Actief lid

31 aug 2010
    130
    0
    0
    Noord Holland
    Ik vind het dromen ook heerlijk maar vind 20 weken dromen wel voldoende hihi:D

Ik kan niet gaan winkelen als ik het geslacht niet zou weten. Wil het kamertje ook leuk inrichten en daarvoor moet ik echt het geslacht weten.

Andere mensen mogen het bij mij ook gelijk weten. Ik begrijp niet waarom ik dat voor hun geheim zou moeten houden, tenzij ze het zelf niet willen weten. Het is meer een leuke verrassing voor de ouders. De rest vind het waarschijnlijk niet zo belangrijk als ons en dan heb ik het over vrienden en kennissen

6. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat kan, maar goed, mijn vraag had geen betrekking op het feit waarom mensen het wel willen weten.. ;)

Ik vraag me af of het naar het geslacht kijken zo sneaky kan, dat je het niet ziet als aanstaande ouders zijnde?

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik weet wel dat ik in heel veel foto's die dames hier plaatsen weinig kan zien wbt geslacht. Ik ben er een beetje bang voor om het straks te kunnen zien met de 20 weken echo, omdat wij het ook niet willen weten. Van te voren maar even duidelijk aangeven aan de echoscopiste.

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Nou, heb hier dus nu ook maar ff rondgekeken, maar ik kan er idd ook 9 van de 10 keer niets van maken... ;) Denk dat ze het dus ongemerkt heeft beoordeeld. ;)

9. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Ik zie uberhaupt tot nu toe elke keer niet wat er nou op dat scherm eigenlijk te zien zou moeten zijn! Echt erg, maar ik kan nog net de hoofdjes onderscheiden zeg maar en voor de rest snap ik er meestal niks van en zie ik alleen maar " vlekken" :). Dus ik denk dat ik het geslacht niet zou kunnen onderscheiden en dan ook niet zou hoeven wegkijken.

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk idd dat ze dat heel sneaky kunnen zien, wij wisten het bij onze dochter nl niet en onze vk die de 20 wekenecho gedaan heeft had al meteen gezien dat het een meisje was. Dat vertelde ze achteraf. Wij hebben ook niet weg hoeven kijken of niks.

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb ook nooit weg hoeven kijken en wist het ook niet. De vk zei dat zekfs zij (zonder echo opleiding) het moelijk konden zien.

12. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    bij mijn 2 zoontjes heeft ze alles aangewezen, maar ik kon er niks van bakken.... later op de 3D echo kon ik het wel duidelijk zien, bij de 1e, bij de 2e hebben we die niet laten maken.

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Bij ons zeiden ze met 21 weken dat het duidelijk een meisje was, terwijl ik niet eens zag in welk gedeelte van de baby ze zaten hahaha
    Gelukkig is het daarna nog 3x bevestigd, door verschillende personen op verschillende momenten met duidelijke uitleg. Dus nu geloof ik het wel...

Maar ik denk dus dat ze het wel heel sneaky kunnen doen

Deel Deze Pagina