Vruchtje of stolsel? (let op:geen fijn gezicht)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tyrah, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Jonge jonge wat een kinderachtige zooi hier , ze vraagt gewoon wat is toch normaal of niet en dan al die shit hier ook al zet ze er 30.000 x wat neer moet ze dat zelf weten en als je er last van heb reageer er dan niet op , we hebben allemaal wel is een x van hu wat is dit of dat dan hoef er niet gelijk zo gereageerd worden denk dat we met z,n allen toch wel volwassen genoeg zijn om iedereen testeunen in wat ze ook hebben en heb je er een probleem mee ga dan verder en ga er geen shit op zetten op die topic van de , sommige mensen storen ze zich soms te veel aan anderen meid als jij dat wilt begraven moet je dat doen als jij denkt dat het goed is en trek je niks van dat gezeik van een ander aan . Als je geen kind hebt snap ik jou dondersgoed zal ik precies zo voelen als jij mijn verleden is ook niet juf en het kwa kids

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ben ik de enige die er best wel een babytje in kan zien?
    Ik het totaal geen ervaring met een vruchtje of met stolsels dus het kan ook mijn wilde fantasie zijn :D.
    Hopelijk krijg je snel de uitslag zodat het maar duidelijk voor je is!

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ze kreeg ook normaal antwoord;)

4. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    En dat wil ik op zo,n site waar het voor is ook van alles vragen snap je meid en trek je niks aan van die onvolwassen mensen echt waar pffffffff

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oke, ben je klaar nu?

Ze vraagt toch om meningen? En als mensen zeggen dat het iets anders is dan wat zij had gedacht, dan wordt er zo gereageerd?
    Sorry hoor, maar dan moet je niet om meningen vragen.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Amen

7. Killo86

Killo86 Actief lid

28 feb 2012
    173
    0
    0
    Waar is de popcorn..?!
    😉

Denk niet dat dit uit een zwangerschap komt ..
    Maar wat eerdere meiden als zeggen je kan beter t antwoord van je ja afwachten als je t zo graag wil weten..
    Succes

8. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik zou ook niet weten hoe een vruchtje van 8 weken eruit zou zien daarom even gegoogled. Ik ga het niet delen hier want is niet fijn om te zien. Maar doordat ik het gezien heb is dit overduidelijk een stolsel. Een vruchtje van 8 a 9 weken is al een een volledig mensje van zo'n 8 cm klein.

9. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    Heb geen ervaringen met stolsels en miskramen maar dit is en stolsel bijna zeker want rond de 7 weken is dan had je al en positieve test gehad moeten hebben zelfs al was het niet goed geweest. En dan duurt het ook nog en tijd voor je hcg je lijf uit is. Gezien je test geschiedenis zijn er ook geen positieve testen dus is en miskraam wel uit te sluiten.

Heel veel succes de volgende ronde!!

10. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik wil hoe dan ook de meiden bedanken voor hun steun. Dacht dat dat hier de bedoeling was van zwangerschapspagina. Maar goed.
    Ik wacht inderdaad even af wat de huisarts hier over te zeggen heeft.
    Want wil het wel weten, heel graag. En voor de zekerheid voor mijn gevoel gewoon.

11. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank je wel Brinta voor je reactie.
    Ml zei het ook al... daarom mijn twijfels extra eigenlijk.

12. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Dank je hartelijk Nurrie09 voor je reactie.

13. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Een stolsel...
    Vruchtje ziet er echt anders uit als je goed kijkt.
    Ik heb ervaring met beiden en schrik ook altijd weer als er zo een stolsel uitkomt.

Succes met zwanger worden!

14. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ik hoop ook op een stolsel. Heb eens gekeken ook naar een vruchtje maar zit te denken wat nou als de ontwikkeling niet goed is gegaan van het vruchtje en er zo uit is komen te zien?

Wacht inmiddels nog op de huisarts.
    Zou een opluchting zijn als het gewoon een normale maar dan iets groter stolsel is!!!
    Ja ik schrok er ook van...

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    ...

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.948
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Uuhm nou nee... een vrucht van 8 weken is echt geen 8 cm hoor, eerder rond de 2 ;)

17. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als dit wel een miskraam zou zijn van 8-9 weken (wat het in mijn ogen niet kan zijn, zie eerdere post), dan kan je huisarts beter je bloed laten prikken op HCG.

Bij een miskraam met die zwangerschapsduur blijft het HCG vaak nog weken in je lichaam zitten. Dan zou je overigens ook positieve zwangerschapstesten moeten hebben. Er kan dus via het bloed gecontroleerd worden of er HCG aanwezig is. Als het om een miskraam zou gaan, zou je nog een duidelijk verhoogde waarde moeten hebben. Is er geen zwangerschapshormoon aanwezig, dan is dit een stolsel en ben je op dit moment niet zwanger geweest. Op die manier kun je het makkelijker controleren dan voor een echo te gaan.

Heb je de huisarts verteld van je negatieve zwangerschapstesten? Een echo is niet echt standaard, als je negatieve testen hebt. Een bloedonderzoek zou eerst komen.

Mama1803 Een kindje is met 8-9 weken tussen de 2 en 3 cm groot. Dat is van kop tot stuit. Met de beentjes erbij zou er ietsjes bij komen. Maar het is zeker geen 8 cm. Maar je zult er wel duidelijk een kindje in zien qua vorm.

18. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik ben vorige week naar Body world in Brugge geweest, daar lagen baby's van 4 tot 39 weken die het helaas niet hebben gehaald. Heel bijzonder om te zien, inderdaad zie je met 8/9 weken al een piep klein mensje, met alles er op en er aan!

Ik weet niet hoe het er uit ziet met een vruchtzak, maar ik denk dat dit gewoon om een stolsel gaat!

Succes met de volgend ronde!

19. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

Ja.............de dokter heeft gebeld, het is een miskraam!!!!!!!!!!!!!!
    Zie je nou wel!!!!

Ze zei als het bloeden niet gaat stoppen moet ik een echo laten maken omdat er dan nog restjes achter zijn gebleven....

20. Tyrah

Tyrah Niet meer actief

En zij schatte het 8 weken oud..... voor de informatie...

Ben ontzet....

Deel Deze Pagina