Vruchtje of stolsel? (let op:geen fijn gezicht)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tyrah, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dus toch;) wat verrassend:D

2. Draakje82

Draakje82 Lid

28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Sorry maar ik moet even reageren. Destijds ben ik mijn kindje verloren doordat ik veel te vroeg weeën kreeg. Als eerste verloor ik een stolsel als groentje dacht ik dat dat mijn kindje was. De gyno zei toen dat het een stoelen was. Het is mogelijk als je zwanger bent om naast de baby ook een stolsel te hebben in je baarmoeder. Toen ik het stolsel kwijt was waren de weeën ook over. Daar was ik erg blij om na een week weeën. Helaas is die zelfde avond ons kindje geboren.

Ik vind het jammer als mensen dingen gaan zien en geloven die niet echt en reëel zijn om medelijden te krijgen. Lees andere topics en lees de verhalen van de meiden die een miskraam hebben gehad. Dat doet zo'n verdomde zeer en dan heb ik het niet over eventuele lichamelijke pijn.

3. daniellel

daniellel Lid

2 nov 2015
    28
    19
    3
    Dan zal ik wel een van de weinigen zijn die vind dat het er wel uitziet als zwangerschapsweefsel. Niet van 8 weken (helemaal niet als dit het enige is wat je verloren bent, zwangerschapsweefsel van 8 weken is veel groter), maar misschien was het een vroege miskraam die er nu pas uit komt, of een vruchtje van 5 weken. Dat komt echt wel voor hoor, dat het langer blijft zitten. En dan lopen de testen ook niet op...

Ik heb zelf een miskraam gehad met 9 weken en had eerst grote stolsels, die er wel degelijk heel anders uitzien!! Die zijn donkerrood en aan één stuk. Vervolgens verloor ik de placenta, die erg lijkt op wat jij hier hebt alleen stukken groter. Daarna los het vruchtzakje, die moest ik openmaken om het vruchtje van 7w5d te zien.

Veel vrouwen verliezen alles in één, stolsel(s), placenta en het vruchtje in het vruchtzakje. Alles zit dan aan elkaar vast Vaak zo dat het vruchtzakje er binnenin zit en het vruchtje al helemaal niet herkenbaar is.

Dus volgens mij hebben veel vrouwen die zo hard roepen hier het zelf ook nooit goed bestudeerd.

Voor voorbeelden van embryo's en zwangerschapsweefsel van verschillende termijnen:
    Lost Innocents: Photographs
    Daar heb ik, als voorbereiding op mijn miskraam, veel aan gehad.

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Als je andere topics leest van deze dame, is ze gewoon ongesteld geworden (ze schrijft in het topic van NOD 1-8 december en niet in een zwangerschapsgroepje). Tja, dan kun je een stolsel verliezen toch? Zeker als je nog aan het ontpillen bent.

5. Draakje82

Draakje82 Lid

28 apr 2015
    64
    0
    0
    Delft
    Ik ga uit van mijn eigen ervaring. Met 100% zekerheid kan ik niet zeggen of het een miskraam is geweest of een stolsel. Maar het a geen 8 weken oud. Wellicht idd jonger dan vijf weken, maar dan alsnog had er een duidelijke zw test moeten zijn. Tevens geeft ze op een andere topic al aan op 8-11 in de ochtend ongi te zijn geworden.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Dit topic doen we (tijdelijk) op slot.
    TS, we sturen je even een privé bericht.

Deel Deze Pagina