Hoi allemaal, na een tijdje ook eindelijk zwanger! (Wel heel pril, 4 a 5 week) moet volgende week donderdag naar de gynaecoloog voor een echo.. Maar wat nu? Moet er nu al iets geregeld worden? Wanneer wordt er iets geregeld?
Wat bedoel je met regelen????? Bereid je er trouwens wel even op voor dat mogelijk je echo nog niet heel erg duidelijk gaat zijn. Je bent nog erg pril zwanger, hartje begint meestal rond de 6 weken te kloppen. Kan zijn dat de Gyn aangeeft dat je over een paar weken mag overstappen naar een VK bij je in de buurt, hoeft niet. Wat je zou kunnen regelen: Moeders voor moeders bellen Kraamzorg aanvragen, maar dat zou ik pas doen na de echo Div kadodozen aanvragen Oriënteren op kinderkamers, wandelwagens etc Ben je getrouwd? Zo niet, dan is het verstandig om voor de 20-weken alvast de erkenning te regelen, na de geboorte volgt dan de aanvraag voor gezamenlijk gezag. Maarrrrr... dat zijn ook allemaal zaken die best nog kunnen wachten tot je een week of 12 bent hoor.... behalve moeders voor moeders. ALs je mee zou willen doen, dan zou ik dat zsm opstarten.
Oke, dat is dan duidelijk. Ik heb gister al een echo gehad, en toen zagen we inderdaad niets. Daarom moeten we 5 juli terug komen. Volgende week..