heb je nu altijd je eerste echo bij de vk of in ziekenhuis zelf bij de gyn? of verschilt dat per regio?
Ik had mijn 1e echo bij de huisarts zelf, maar normaal hebje je 1e echo bij de vk rond 10-12 weken. Als je meteen bij de gyn loopt, krijg je daar je 1e echo.
Het ligt eraan sommige verloskundigen of huisartsen hebben zelf echo apparatuur. Mocht dit niet zo zijn word je ook wel eens doorgestuurd naar een ziekenhuis. In het ziekenhuis hebben ze de apparatuur namelijk wel.
Ik heb mijn 1e echo bij een fert. arts gehad met 7 weken, maar dit kwam omdat ik onder controle bij haar liep. De 2e echo was bij de verloskundige met 13 weken.
oke,ik moet woensdag naar de vk voor het eerst heb hiervoor 4miskramen gehad,dus ga ervanuit dat ik bij hun me eerste echo krijg dank je voor antwoorden fijne zwangerschap allen
klopt,zei me arts ook maar ik ben als het goed is,na uitrekenen en ietsjes gokken(rommelige eisprong)zijn me arts en ik er ongeveer uit dat ik woensdag,de dag dat ik op echo moet gaan6wkn en 4dgn ben